اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کاشان با مسئولیت مهندس حامد فلاحی رسماً آغاز به کار نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری کاشان گفت: پیش از این اداره راهداری در حوزه راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای زیر نظر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان فعالیت می نمود که با ساختار جدید فعالیت های دو اداره به صورت متمرکز تفکیک شده و ادامه فعالیت می دهد.

مسعود خاندایی افزود: ساخت و توسعه راهها ، خدمات حوزه مسکن ، املاک و شهرسازی به عهده اداره راه و شهرسازی است که قطعاً روند توسعه و پیشرفت در این حوزه با تغییر ساختاری جدید شتاب بیشتری گرفته و مردم و شهروندان از خدمات آن بهره مند می گردند.

وی ادامه داد: از این پس با تغییرات جدید مسئولیت راهداری شامل تعمیر و نگاهداری راهها ، ایمن سازی و تأمین ماشین آلات راهداری به عهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد که به عنوان یک نیاز فراگیر شهرستان مطرح بوده و امیدواریم با تلاش مهندس حامد فلاحی با جدیت بییشتر پیگیری گردد.

بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور و تغییر ساختار سازمانی ادارات کل راه و شهرسازی استان ها و ادارات تابعه آن در شهرستان ها ، حوزه راهداری و نگاهداری راهها از راه و شهرسازی جدا و به اداره کل حمل و نقل پایانه ای منتقل شده و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با داشتن مدیرکل مستقل شروع به کار نمود. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.