معاون فرهنگی وزیرارشاد از نظارت برچاپ کتب حوزه بزرگسال وکودک خبرداد.

نظارت ویژه برچاپ کتب وزارت ارشادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید عباس صالحی در دیدار با آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: هیات نظارت بر ضوابط نشر کتاب بزرگسال و کتاب کودک و نوجوان در دولت یازدهم تشکیل و اجرایی شد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ساختار و رویکرد صیانت از ارزش های دینی و اخلاقی در جریان است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و نمایشگاه های هفته کتاب در سطح کشور گفت: امیدواریم با عنایت های امام زمان (عج) و توجه بزرگان دین به مقوله فرهنگ مکتوب بتوانیم قدم های رو به جلویی برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار گفت: شیوه مطالعه رهبر معظم انقلاب اعجاب انگیز است و رویکرد ایشان نسبت به مطالعه باید سرمشق باشد.

آیت الله سید یحیی جعفری افزود: مسئله کتاب و مطالعه کتاب در کشور در حدی که خواص و نخبگان جامعه رضایت داشته باشند، نیست در حالی که رستگاری انسان ها با مطالعه کتاب ارتباط دارد.

محمد رضا علیزاده ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: امسال با حمایت ها و هماهنگی فرمانداری ها ستادهای هفته کتاب در شهرستاهای استان تشکیل و فعال شده است.

گفتنی است: پانزدهمین نمایشگاه کتاب کرمان نیز عصر امروز  با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان آغاز به کار می کند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار