مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ، توسعه صنعت را در این شهرستان ضروری دانست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدیزاده در دیدار با امام جمعه شهرستان بردسكن افزود: به علت وضعیت بحرانی آب در این شهرستان باید توسعه و تثبیت صنعت را به‌عنوان معیشت جایگزین قرار دهیم.

مهدیزاده مقدم افزود : شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی مجموعه ای توسعه ای است و وظیفه اصلی آن تامین و توسعه زیرساخت ها و حمایت از صنایع کوچک است.

او افزود: بالغ بر 92 درصد ار واحدهای صنعتی کشور و 94 درصد از واحدهای صنعتی خراسان رضوی صنایع کوچک است و ما در کلیه شهرستان ها زمینه استقرار این بنگاههای تولیدی را در راستای توسعه و اشتغال در قالب استقرار در نواحی و شهرک‌های صنعتی فراهم کرده ایم.

مهدی زاده مقدم اظهار داشت: توسعه و توازن در تامین و تکمیل زیرساخت های عمرانی را در خراسان رضوی بسیار حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در تلاش است کلیه شهرک ها و نواحی صنعتی را به سطح تعادل رسانده تا زمینه جذابیت متناسب منطقه فراهم و شاهد حضور سرمایه گذاران باشیم.

او خطبه های نماز جمعه و نقش سازنده امام جمعه و ایجاد روحیه همکاری را اثربخش دانست و افزود: با راهنمایی و نفوذ معنوی ائمه جمعه شاهد رشد و رونق صنعت خواهیم بود.

حجت الاسلام محمد اميني نیز در این دیدار گفت: شهرستان بردسكن با جمعیتی بالغ بر 130 هزار نفر و از بین رفتن بخش اعظم کشاورزی و دامداری زمینه مهاجرت مردم بومی را به کلان شهرها فراهم کرده است که خود سبب آسیب‌های فرهنگی برای آنان می شود.

امام جمعه بردسكن با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه اقتصاد، متکی به توانایی ها و ظرفیت های داخلی باشد.

حجت الاسلام محمد اميني در خصوص توانمندی ها و ظرفیت های استان در بعضی بخش های کشاورزی افزود: با همراهی مسئولین استانی و شهرستانی احداث و راه اندازی صنایع تبدیلی می‌تواند زمینه توسعه صنعتی و اشتغال مولد را فراهم کند.

امام جمعه بردسكن در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولان با برنامه ریزی صحیح، بکارگیری مدیران مجرب و با توان علمی بالا، جذب سرمایه گذار و تشکیل اتاق فکر بتوانند ضمن کمک به رونق صنعت، گام‌های اساسی تر برای رفع معضل بیکاری بردارند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.