پیشکسوت فوتبال گفت: درایت کارلوس کی روش باعث کسب نتایج درخشان تیم ملی فوتبال شده است و وظیفه همه است که از این تیم ملی حمایت کنیم.

معینی: درایت کی روش باعث کسب نتایج درخشان شده استفریدون معینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در باره بازی تیم ملی کشورمان مقابل سوریه  گفت: کشور سوریه شرایط سیاسی خوبی ندارد و اردوهای این تیم بیرون از سوریه برگزار شده، اما تیم ملی فوتبال خوبی دارد و نمی توان گفت چون در رنکینگ جایگاه پایین تری دارد حریف از پیش باخته مقابل ایران است و بازیکنان تیم ملی کشورمان نباید آنها را دست کم بگیرند.

وی در خصوص غیبت بازیکنان تیم ملی هم اظهار کرد: به عنوان یک کارشناس نگرانی بابت غیبت بازیکنانی همچون آزمون، حاج صفی و بیرانوند ندارم و کی روش یازیکنان جوان بانگیزه ای در اختیار دارد که می توانند به خوبی جایگرین محرومان و مصدومان تیم ملی شوند.

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان درباره پیش بینی نتیجه بازی ایران مقابل سوریه اظهار کرد: روند بازی تیم ایران رو به جلو است و با توجه به شرایط تیم کی روش و احساس مسئولیت بازیکنان قطعا تیم سوریه را شکست می دهیم.

فریدون معینی در پایان گفت: درایت کار لوس کی روش باعث کسب نتایج درخشان تیم ملی فوتبال شده است و جایگاه ایران در رنکینگ جهانی بالا برود ووظیفه همه است که از این تیم ملی حمایت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار