11 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رفع موانع تولید در کشور پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛وزیر صنعت ، معدن و تجارت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت : با پرداخت این تسهیلات بانکی 16 هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال کشور به چرخه تولید بازگشت.

محمد رضا نعمت زاده افزود : با ادامه روند پرداخت وام های بانکی پیش بینی می شود 4 هزار واحد صنعتی و تولیدی دیگر تا پایان امسال احیا شود.

وی به اجرای موفق طرح ثبت نام اینترنتی صاحبان واحد های صنعتی و تولیدی برای دریافت تسلات بانکی اشاره کرد و گفت : در این طرح صاحبان صنایع خرد و متوسط می توانند در سایت www.behinyab.ir ثبت نام و پس از تایید از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گیلان را یکی از استان های پیشرو در رفع موانع تولید دانست و خاطرنشان کرد : رتبه گیلان در کشور از5 استان کم کار به 5 نخست استان ارتقا یافته است.

استاندار گیلان هم با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون 5 هزار میلیارد ریال به 840 واحد صنعتی و تولیدی کوچک و متوسط در استان پرداخت شده است گفت : از صاحبان 560 واحد از این واحد ها در سامانه نام نویسی کرده بودند.

محمد علی نجفی به کاهش نرخ بیکاری در گیلان در سال های گذشته هم اشاره و تصریح کرد : با حمایت از واحد های صنعتی و تولیدی بدنبال کاهش بیش از پیش این آمار در این بخش هستیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.