بازیکن پیشین سوریه:

رویارویی با ایران برای سوریه خیلی سخت است

حاتم الغایب با اشاره به آماده‌سازی ضعیف تیم ملی کشورش رویارویی با ایران را سخت‌ترین بازی در راه صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛حاتم الغایب در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال سوریه و دیدار روز سه‌شنبه مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در گروه A آسیا برابر ایران گفت: بازیکنان خوبی به لحاظ تکنیک های فردی در اختیار داریم، اما نمی‌توان این مسئله را کتمان کرد که تیم ملی سوریه آماده سازی ضعیفی را پشت سر گذاشت. سوریه بازی‌های تدارکاتی کافی برای حضور در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برگزار نکرد.

وی اظهار داشت: اردوهای تیم ملی سوریه نیز در غیاب بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار برپا شد که نیاز مبرمی به حضور آنها داشتیم. در انتخاب ایمن الحکیم به عنوان سرمربی تیم ملی سوریه نیز شاهد دست و پا زدن‌های ادارای فدراسیون فوتبال بودیم که او را گزینه ایده‌آلی نسبت فجر ابراهیم، سرمربی پیشین نمی‌دانستند.

الغایب گفت: نتایج به دست آمده تیم ملی سوریه به لطف توانمندی‌های فردی بازیکنان، بازی محتاطانه خط دفاعی و شجاعت خط حمله حاصل شد. صادقانه بگویم انتظار صعود تیم ملی سوریه به جام جهانی 2018 را ندارم و رویارویی با ایران نیز سخت‌ترین بازی سوریه در این رقابت‌ها است. برای بازیکنان و کادر فنی سوریه در دیدارهای دشوار مرحله نهایی انتخابی جام جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم.

رویارویی با ایران سخت‌ترین بازی سوریه در مقدماتی جام جهانی است

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار