رییس کل دادگستری کرمان هشدار داد:طلاق به درخواست زوجه بیشترین حجم متارکه در سال گذشته را به خود اختصاص داده بود وپس از آن طلاق توافقی در رتبه دوم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یدالله موحد در نشست با ائمه جمعه جنوب استان کرمان گفت:جنوب استان کرمان از یک امنیت قابل قبول برخوردار است وبا تلاش های شبانه روزی دستگاه های اطلاعاتی،امنیتی وانتظامی شاهد پایدارتر شدن این امنیت هستیم

وی با بیان اینکه در سال گذشته به بیش از دو میلیون 400هزار پرونده در سطح شوراهای حل اختلاف سراسرکشور رسیدگی شده است،افزود:یکصد و50هزار پرونده در سال 94در شوراهای حل اختلاف استان کرمان رسیدگی شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان هشدار داد:طلاق به درخواست زوجه بیشترین حجم متارکه در سال گذشته به خود اختصاص داده بود وپس از آن طلاق توافقی در رتبه دوم قرار دارد.

وی یادآور شد:در سال گذشته ششصد و85هزار ازدواج در سطح کشور به ثبت رسیده است که نشانگر کاهش6درصدی ازدواج نسبت به سال 93 است.

موحد مشکلات اقتصادی،فرهنگی،اعتیاد،خیانت زوجین به یکدیگر ودخالت خانواده ها در زندگی زوجین را جزء دلایل اصلی طلاق برشمرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:ائمه جمعه،روحانیون و سران طوایف در حل وفصل دعاوی خانوادگی به کمک دستگاه قضائی بشتابند تا از ورود حجم بالای پرونده ها به سیستم قضائی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: هشدار ، طلاق ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار