رقابتهای انتخابی جام جهانی در قاره اروپا امشب با انجام چند دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدارها ایتالیا و اسپانیا حریفانشان را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابتهای انتخابی جام جهانی در قاره اروپا امشب با انجام چند دیدار پیگیری شد.


پیروزی ترکیه ، کرواسی و اوکراین در گروه I

از ساعت 20 و 30 دقیقه کرواسی در زاگرب به مصاف ایسلند رفت که در نهایت موفق شد با دو گل حریفش را مغلوب کند.

دقیقه 15 کروات ها به گل اول دست یافتند. بروزوویچ موفق شد در یک حرکت هماهنگ با ایوان راکیتیچ با شوتی زیبا با پای چپ قفل دروازه ایسلند را باز کند.

در دقیقه 90 و در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، روی پاس خوب مودریچ و ضربه زیبای دیگری از ستاره امسب کروات‌ها، بروزوویچ، دروازه ایسلند برای بار دوم نیز باز شد تا پیروزی کروات‌ها دلچسب‌تر شود.

 در پایان اخراج ایوان پرسیچ هم تاثیری روی نتیجه بازی نداشت و شاگردان آنته کاچیچ در تیم ملی کرواسی موفق شدند با از پیش‌رو برداشتن نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود، به تنهایی در صدر جدول گروه نهم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه قرار بگیرند.


در دیگر مسابقه مهم ساعت 20 و 30 دقیقه ترکیه در آنتالیا میزبان کوزوو بود که این تیم نیز با دو گل مهمانش را بدرقه کرد.

در دقیقه 51 بوراک ییلماز موفق شد در درون محوطه جریمه با ضربه ای دقیق گل اول میزبان را به ثمر برساند.

ترکیه خیلی زود به گل دوم رسید. در دقیقه 55 ولکان شن با یک ضربه والی گل دوم تریکه را به ثمر رساند تا اختلاف به دو گل برسد.

در دیگر مسابقه این گروه اوکراین با یک گل فنلاند را مغلوب کرد. تنها گل شاگردان شوچنکو را کراوتس دقیقه 24 به ثمر رساند.

در جدول گروه نهم ،کرواسی با 10 امتیاز در صدر است. اوکراین با هشت ، ایسلند با هفت ،  ترکیه با پنج و فنلاند و کوزوو با یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

پیروزی پرگل ایتالیا و اسپانیا در گروه G

  از ساعت 23 و 15 دقیقه و در مهمترین دیدارهای امشب در گروه G تیم های ایتالیا و اسپانیا حریفانشان را با نتیجه چهار بر صفر مغلوب کردند.

ایتالیا مهمان تیم لیختن اشتاین بود که با برتری چهار بر صفر مقابل این تیم 10 امتیازی شد.

آندره آ بلوتی دقیقه 11 گل اول را خیلی زود و روی یک ضربه کرنر وارد دروازه لیختن اشتاین کرد. ضربه سر رومانولی توپ را در محوطه شش قدم به او رساند تا بلوتی ساده ترین کار ممکن را انجام دهد.

درست یک دقیقه بعد چیرو ایموبیله روی یک حرکت عمقی و با پاس زیبای بلوتی صاحب توپ شد و گل دوم را وارد دروازه میزبان کرد.

کاندروا در دقیقه ۳۲ حساب کار را سه بر ۰ کرد. روی پاس کات بک دی شیلیو او به سادگی توانست اختلاف را بیشتر کند.

 در دقیقه ۴۴ بازی بلوتی با پاس زیبای بوناونتورا با دروازبان تک به تک شد و بازی را در نیمه نخست چهار بر صفر کرد.

در نیمه دوم این مسابقه برخلاف نیمه اول گلی به ثمر نرسید و بازی با همین نتیجه چهار بر صفر به پایان رسید.

در دیگر مسابقه این گروه اسپانیا در خانه چهار بر صفر مقدونیه را شکست داد.

دقیقه 34 گل اول به ثمر رسید. روی یک سانتر ولکوسکی قصد دفع توپ با سر را داشت که به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد.

دقیقه 63 اسپانیا گل دوم را زد. روی یک حرکت تیمی زیبا، سیلوا سانتری کوتاه از گوشه محوطه انجام داد و توپ پس از برخورد به یک بازیکن، کمانه کرد و در آن سر شش قدم روی سر ویتولو فرود آمد و او هم گل دوم را زد.

دقیقه 84 روی سانتری از دنی کارواخال از سمت راست زمین، توپ به سمت دیگر محوطه جریمه رفت و ناچو مونرئال یبا یک ضربه پای چپ حساب شده حساب کار را 3 بر 0 کرد.

 روی اولین حرکت بعد از گل سوم، سیلوا بازهم با یک پاس کات بک آدوریز را در یم موقیعت تک به تک قرار داد این مهاجم زیرک با یک ضربه دقیقه توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

در نهایت اسپانیا نیز با چهار گل به برتری رسید تا همچنان با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ایتالیا در صدر باشد.

توقف ولز مقابل صربستان و پیروزی ایرلند در گروه D

دو تیم ولز و صربستان از گروه D چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه در قاره اروپا، از ساعت 23:15 به مصاف هم رفتند و با دو گل بیل برای ولز و میتروویچ برای صربستان، دو تیم به تساوی 1-1 دست یافتند.

در ابتدا گرت بیل در دقیقه 30 ولز را پیش انداخت،رابسون کانو توپ را از مدافع صربستان گرفت و سپس با یک سانتر زمینی توپ را به بیل رساند. این بازیکن با یک شوت پر قدرت تک ضرب توانست دروازه را باز کند

 اما در ادامه الکساندر میتروویچ در دقیقه 86 بازی را به تساوی کشاند.صربستان روی یک حرکت سریع به سمت دروازه ولز حمله کرد و روی سانتر زیبای روکاوینا و ضربه سر میتروویچ که به تیر خورد و سپس به درون دروازه رفت موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

در دیگر بازیهای این گروه اتریش با یک گل از ایرلند شکست خورد تنها گل تیم بریتانیایی توسط مک‌کلین در دقیقه 48 به ثمر رسید.

 در دیگر بازی این گروه، گرجستان و مولداوی به تساوی یک بریک دست یافتند.

در جدول گروه D ایرلند با 10 امتیاز در صدر است. صربستان با هشت ، ولز با شش ، اتریش با چهار ، گرجستان با دو و مولداوی با یک امتیاز در رده های دوم تا ششم قرار دارند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار