تا پایان امسال ، جدول گذاری و آسفالت معابر 9 روستای بخش مرکزی شهرستان مهاباد به پایان می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، پاکزاد بخشدار مرکزی شهرستان مهاباد گفت: طرح آسفالت معابر به منظور توسعه عمران و رفاه بیشتر روستاها اجرا می شود که با اجرای آن تا پایان امسال، 215 هزار متر مربع کوچه و معابر 9 روستای بخش مرکزی مهاباد آسفالت می شود.

پاکزاد افزود : در حال حاضر طرح آسفالت 215 هزار متر مربع با اعتبار بالغ بر 55 میلیارد ریال در حال اجراست که اعتبار آن از حساب درآمدها و اعتبارات دهیاری ها و مشارکت بنیاد مسکن تامین شده است.

وی اضافه کرد : با بهره برداری از آسفالت و جدول گذاری معابر این روستاها ، 27 هزار نفر از خدمات مناسب روستایی بهره مند خواهند شد.

دهیار روستای دریاسهم که یکی از روستاهای زیر پوشش طرح است نیز گفت: در این طرح پنج هزار متر آسفالت مربوط به دفتر امور روستایی است.

یونس تالانه افزود: اعتبار آسفالت 45 هزار مترمربع از روستاها را نیز بنیاد مسکن تأمین کرده و مبلغ 2 میلیارد ريال را هم اهالی خود روستا کمک کرده اند.

طرح آسفالت معابر روستاییان امسال برای 9 روستای بخش مرکزی برنامه ریزی شده بود که شش روستا تکمیل شده و 3 روستای دیگرهم تا آخر امسال به پایان می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.