زاهدان؛

صیانت از حقوق شهروندی در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

کمیته صیانت از حقوق شهروندی در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،دبیر صیانت از حقوق شهروندی کانون سیستان و بلوچستان گفت: کمیته صیانت از حقوق شهروندی در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده و اقدامات مفیدی را انجام داده است.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری  سیستان و بلوچستان، مهدی اسلامی افزود: از زمان تشکیل این کمیته در سال گذشته، نشست‌های منظمی برگزار شده که در آن مسایل گوناگون مرتبط با موضوع مطرح شده است.
وی در زمینه فعالیت‌های انجام شده این کمیته عنوان کرد: با توجه به اینکه ارباب رجوع ما در سطح مراکز اعضا و خانواده‌های آنان هستند، در نخستین گام فرم‌های نظرسنجی طراحی و به تمام مراکز استان ارسال شد تا میزان رضایت‌مندی خانواده‌ها به همراه پیشنهادها و انتقادهای ایشان مورد بررسی قرار گیرد.

اسلامی بیان کرد: ایجاد منشور اخلاقی برای کارکنان و مربیان، تنظیم آیین‌نامه‌ انظباطی برای اعضا، اهمیت به موضوع امر به معروف و نهی از منکر با انجام فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز از جمله فعالیت‌های این کمیته بود که اسلامی به آنها اشاره کرد.

وی هم‌چنین از تعیین محورها و تهیه‌ی محتوای آموزشی در سطح کارکنان و مدیران شامل حقوق شهروندی، تخلفات اداری و تکریم ارباب رجوع خبر داد که با هماهنگی کارشناس آموزش و پژوهش در حال پیگیری است.

دبیر صیانت از حقوق شهروندی کانون سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری مسابقه‌ کتاب‌خوانی برای کارکنان و مربیان کانون استان گفت: کتابی برای همکاران با موضوع حقوق شهروندی تهیه و در اختیارشان قرار گرفت که در پایان آبان‌ماه سال جاری به برگزیدگان این آزمون جوایزی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار