مدیر کانوان جوانان بسیج شهرستان خوی فعالیتهای این کانون را تشریح کرد.

سرهنگ دوم پاسدار رضا قوجازاده مدیر کانوان جوانان بسیج شهرستان خوی،در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛، برنامه ها و فعالیت های کانون جوانان بسيج خوی را به شرح ذيل تشریح کرد.

-لطفا توضیحات کلی را در مورد معرفی فعالیتهای کانون،جهت آشنایی مخاطبان ارائه فرمائید:

بسم الله الرحمن الرحیم ،با سلام ودرود به روان پاک شهداء وامام شهدا و عرض ادب خدمت جنابعالی، به استحضار بسیجیان سلحشور ومردم شهید پرور خوی میرساند که کانون جوانان بسیج با تدبیر فرماندهی محترم سپاه خوی وتلاش عزیزان مستقر در کانون وبرابر دستورالعمل اجرایی، این کانون در کلیه رشته های فرهنگی،پرورشی،هنری و ورزشی فعالیت دارد علی ایحال بنا به مشکلات ساختاری فعلا در برگزاری کلاسهای علمی،هنری واقتصاد مقاومتی فعالیت دارد.من جمله: آشپزی و سفره آرایی،گلسازی و گلدوزی،خیاطی،قالی بافی،روبان دوزی و سرمه دوزی،هویه کاری و معرق کاری،پرورش قارچ، ماکیان،ماهی وشترمرغ،دامداری،باغداری،دوره های مقدماتی سطح 1 و پیشرفته icdl،کلاسهای تقویتی درسی و سرویس پرسرعت اینترنت هم دایر است و برخی از کلاسهای ما در سطح خردسان هم برگزارمی شود.

-زمانهای برگزاری این کلاسها کی هست؟

کلاسها همه روزه و طبق برنامه ریزی دقیق که در اختیار ثبت نام کنندگان و مربیان قرار می گیرد قبل از ظهر(8-14)برای خانمها و بعد از ظهر(14-18)برای آقایان برگزار می گردد.

آیا کلاسها مختص بسیجیان است و تخفیفی هم برای بسیجیان عادی و فعال داده می شود؟

شرکت در کلیه فعالیتها وکلاسهای کانون برای عموم مردم آزاد بوده و همه میتوانند با رعایت قوانین حاکم برکانون (از جمله رعایت شئونات وحجاب اسلامی)از تمامی خدمات کانون استفاده نمایند.همچنین برای بسیجیان و خانواده پاسداران تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته می شود.

لطفا در خصوص کلاسهای آشپزی و غذاهای سنتی برای ما توضیح دهید؟

در این کلاسها سعی می شود که غذاهای اصیل ایرانی آموزش داده شود ولی در کنار این غذاها آموزش های انواع دسر و نوشیدنی و شیرینی پزی ونحوه سفرهآرایی نیز برای دختران جوان و بانوان بیان می شود .

چه فعالیتهایی راانجام داده اید که جوانان بتواند جذب کلاسهای کانون شوند؟

در زمینه جذب جوانان ما ضمن توزیع پوستر و تراکت واطلاع رسانی در سطح شهر و از طریق فضای مجازی و پایگاه های بسیج از جوانان وبقیه اقشار جامعه دعوت به شرکت در کلاسها وفعالیتهای کانون مینمائیم.

-در خصوص نحوه ارائه خدمات در سالن آمفی تئاتر کانون مطالبی بیان فرمائید.

سالن آمفی تئاتر وسینمای کانون با گنجایش 300 نفر، آماده ارائه خدمات جهت برگزاری مراسمات وپخش فیلم برای ادارات،سازمانهاو اقشار مختلف مردم (با عقد قرارداد وتخفیف ویژه برای بسیجیان) میباشد.

-آیا در این مدت فعالیت خروجی هم از هنرآموزان دیده اید؟

بله. آموزش نکات خانه داری،علمی و کمک به دختران وپسران جوان در راستای اقتصاد مقاومتی اولین هدف ماست و بسیاری از هنرآموزان را سراغ داریم که باآموزشهای دیده شده برای خود کسب درآمد می کنند لذا بر این افتخار می کنیم و روزانه بر فعالیت و تبلیغات خود می افزاییم .

بعنوان آخرین سئوال، به فعالتهای عمده ومفرح خودتان در کانون مختصری اشاره نمائید:

1- سالن آمفی تئاتر وسینمای کانون با گنجایش 300 نفر، آماده ارائه خدمات در برگزاری مراسمات ومناسبتها برای ادارات،سازمانهاو اقشار مختلف مردم (با عقد قرارداد وتخفیف ویژه برای بسیجیان) میباشد.

2-پخش فیلمهای سینمایی در سالن سینما ایثار از جمله فیلمهای بروز وارزشی بصورت در خواست گروهی وفروش بلیط تک نفره(با تخفیف ویژه برای ادارات وبسیجیان)

3-این کانون همچنین آماده عقد قرارداد با موسسات علمی وفرهنگی در راستای برگزاری کلاس های مورد نظر این موسسات با رعایت قوانین کانون میباشد.

4-انشاله بزودی مرکز مشاوره بسیج با کارشناسان مجرب در این کانون با اولویت مشاوره به بسیجیان دایر وارائه خدمات خواهد نمود.

در آخر عرائضم از روابط عمومی سپاه خوی که در جهت اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیتهای کانون ما را یاری می کنند تا ما از این طریق بتوانیم مردم وبسیج را با فعالیتهای کانون آشنا کنیم. تشکر می کنم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.