انتخاب ترامپ هیچگونه تأثیری بر سرنوشت و سیاست‌های ایران‌ اسلامی ندارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرگاران جوان از مشهد،امام جمعه گناباد در خطبه های امروز نماز جمعه با بیان این مطلب گفت: ایران اسلامی کشوری مستقل است و برخلاف کشورهایی که با کمال ذلت برنامه های خود را با سیاست های رئیس جمهور آمریکا منطبق می کنند، سیاست های کشور بر اساس قوانین اسلامی و مصالح مردم شکل می گیرد.
 حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: تجربه ثابت کرده است رئیس جمهورهای دموکرات و یا جمهوری خواه آمریکا در دشمنی با اسلام و ایران اسلامی هم عقیده هستند و تاکنون هرچه توان داشته اند بر ضد جمهوری اسلامی استفاده کرده اند لذا برای ملت ایران پیروزی احزاب آمریکا در انتخاب ریاست جمهوری آنان مهم نیست.
صادقی افزود: توکل ملت ایران بر خدا است و قدرت های باطل باید بدانند علی رغم تمامی دسیسه های آنان هر روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده می شود.
امام جمعه گناباد همایش پیاده روی اربعین حسینی را نمایشگاه معرفی اسلام ناب محمدی و مذهب تشیع دانست و تصریح کرد: در همایش اربعین حسینی عتبات عالیات ایمان، شور و شعور، اتحاد، مهربانی، خدمت، حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمین موج می زند و به جهان اعلام می کند که تشیع و مکتب اهل بیت بر خلاف تصور وهابیت یک مکتب زنده و مقتدر می باشد.
صادقی کتاب را یکی از سالمندترین رسانه ها و از شاخصه های تمدن و توسعه معرفی و اذعان کرد: متاسفانه در جامعه ما کتاب مورد کم توجهی قرار گرفته است و بسیاری از جوانان ما فقط کتاب های درسی را مطالعه می کنند درحالیکه در کشورهای پیشرفته توجه به کتاب، کتابخانه و کتاب خوانی زیاد است لذا والدین باید فرزندان خود را از دوران کودکی با کتاب آشنا کنند تا فرهنگ مطالعه در آنها نهادینه شود.
وی با بیان اینکه یکی از صفات ناپسند، صفت تکبر است، گفت: نپذیرفتن دین و حرف حق، تحقیر دیگران، نپذیرفتن انتقاد دیگران و محروم بودن از خدمت به خلق از زیان های افراد متکبر می باشد که اینگونه افراد برای ترک این صفت ناپسندیده باید توجه داشته باشند که نعماتی که خداوند به انسان عطا می کند به منظور آزمایش بوده و باید به مفاسد و زیان های تکبر بیندیشیم و خود را وادار به تواضع کنیم.
 انتهای پیام// ح ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.