افتتاحیه نمایشگاه خوش نویسی دیالوگ های معروف پرویز پرستویی در فرهنگسرای شفق بدون حضور این بازیگر برگزار شد.

نمایشگاه خوش نویسی دیالوگ معروف پرویز پرستویی بدون حضور او برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افتتاحیه نمایشگاه خوش نویسی دیالوگ های معروف پرویز پرستویی در فرهنگسرای شفق با نیم ساعت تاخیر برگزار شد.

پس از تلاوت قرآن در ابتدای این مراسم، کلیپی از نمایشگاه های قبلی سپیده مبرهن، خوشنویس دیالوگ های پرستویی پخش شد.

سپس سپیده مبرهن بر روی صحنه آمد و گفت: خوشحالم که امشب هم بهانه ای شد که در کنارتان باشم و خیلی خوشحال از آنم که دیالوگ های سینما را وارد خوشنویسی کردم و از این طریق با هنرمندان ارتباط برقرار کرده ام.

وی ادامه داد: خیلی از ما تلاش نمی کنیم که خط ایرانی را ارج بنهیم و در کمال خودخواهی برای خوشنویسی به سراغ کسانی رفته ام که خودم دوستشان داشتم.

سپس استاد سبزه بر روی صحنه آمد و گفت: خیلی خوب است که برای تمدنمان ارج قائلیم و خط ایرانی ترین هنری است که وجود دارد و به وجود آورنده اکثر خطوط ایرانیان بودند مثل خط نستعلیق که قدمتی هشتصد ساله دارد.
وی ادامه داد: وقتی خوشنویس برای خطاطی اش وقت می گذارد، در خلوتش از شاعران بزرگ بهره می برد و گفته های آنان را به روی کاغذ می آورد و کسانی که معنا را می فهمند، از این جملات استفاده می کنند.

در ادامه رضا بنفشه خواه بر روی صحنه رفت و گفت: من حرفی برای گفتن ندارم، ولی خط نستعلیق به نظرم بهترین نقش ممکن است.

سپس کلیپی از بیوگرافی پرویز پرستویی پخش شد.

سپس هنرمندان حاضر در مراسم؛ بهمن دان، سعید داخ، بهمن اسدی، علی طالب لو، سمیرا عباسی بر روی صحنه آمدند و به آنها گل اهدا شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار