کرمان؛

پذیرفته‌شدن آثار عکاسان رفسنجانی در جشنواره بین‌المللی تاجیکستان

ایرج علیپور متولد سال 54 است که از سال 90 کار عکاسی را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده است و هم اکنون از پذیرفته شدگان در جشنپاره بین المللی تاجیکستان است.

پذیرفته‌شدن آثار عکاسان رفسنجانی در جشنواره بین‌المللی تاجیکستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وی پیرامون پذیرفته‌شدن دو اثرش در جشنواره بین‌المللی نوروز تاجیکستان گفت: این جشنواره در خرداد امسال در سه بخش آزاد رنگی، آزاد تک‌رنگ و عکس‌های سفر برگزار شد.

وی افزود: دو اثر پذیرفته‌شده من در این جشنواره در بخش آزاد رنگی و سفر بود که موفق شدم در بین دیگر هنرمندان بین‌المللی جایگاهی داشته باشم.

علیپور به سوابق حرفه‌ای خود به دارا بودن مدرک مقدماتی و مدرک پیشرفته دیجیتال از انجمن سینمای جوان رفسنجان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پنج‌ سال عکاس خبری نشریات شهرستان رفسنجان هستم.

وی همچنین از دیگر سوابق بین‌المللی پذیرفته‌ شدن آثارش از پذیرش یک اثر در جشنواره pid کشور آمریکا و پذیرفته‌ شدن یک اثر در جشنواره بین‌المللی پرسپکتیو کشور هندوستان یاد کرد.

این عکاس خبری با نشریات تخصصی محیط زیست و حیات‌وحش کشور نیز همکاری دارد و در 13 نمایشگاهی گروهی شرکت کرده است.

همچنین آثاری از بهراد بهرامی، حسام باقری، سیامک جعفری‌ و میکائیل شریفی دیگر عکاسان رفسنجانی در جشنواره بین‌المللی نوروز تاجیکستان پذیرفته شده است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار