مجری برنامه ی کتاب باز شبکه نسیم پس از حضور در نمایشگاه ناشران کتاب در پایتخت کتاب ایران نیشابور، یک سکانس این برنامه را به نیشابور اختصاص می دهد.

پایتخت کتاب نیشابور در برنامه کتاب باز رسانه ای می شودامیر حسین صدیق در بازدید از نمایشگاه کتاب ناشران ایران در نیشابور، گفت: می خواهیم در فصل دوم برنامه ی کتاب باز 140 برنامه بسازیم.
وی با اشاره به شاد بودن شبکه ی نسیم، افزود: با توجه به این که شبکه ی نسیم در اختیار تمام اقشار جامعه است، یک سکانس از برنامه کتاب باز را که با حضور 60 فرهیخته و 3 هزار نویسنده اجرا می شود، به نیشابور اختصاص می دهم.
این بازیگر سینما و تاتر خاطرنشان کرد: هدف این برنامه به هیچ عنوان آسیب شناسی حوزه کتاب نیست و معضلات این حوزه را مثل پتک بر سر مردم نمی کوبیم. قرار نیست مردم با مشکلاتی از قبیل گرانی کاغذ و مشکلات حوزه چاپ و نشر مواجه شوند.
صدیق تاکید کرد: هدف ما بررسی دلایل دوری جامعه از کتاب، ترویج فرهنگ کتابخوانی و نزدیکی هرچه بیشتر مردم به کتاب، با همکاری مدیران فرهنگی و رسانه هاست.
گفتنی است این برنامه که با تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان و با اجرای امیرحسین صدیق تولید می شود، شب های یکشنبه تا پنج شنبه به موضوعات گوناگونی در حوزه ی کتاب می پردازد و با تاکید به وجوه سرگرم کننده کتاب، حال خوب کتابخوانی را با بینندگان به اشتراک می گذارد.
انتهای پیام// م.ط


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.