نماينده ولی فقيه در استان گفت: پليس يک شخصيت آرامش بخش است و حضورش در جامعه آرامش و امنيت را به دنبال دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس نماينده ولي فقيه در استان گفت: پليس يک شخصيت آرامش بخش است و حضورش در جامعه آرامش و امنيت را به دنبال دارد که مطابق فرمايشات رهبري (مدظله العالي) اخلاق و اقتدار بايد در کنار يکديگر قرار بگيرند.
 آيت الله" مصطفي علما" در همايش رؤسا و فرماندهان کلانتري ها و پاسگاه هاي فرماندهي انتظامي استان که امروز در محل مجتمع فرهنگي رفاهي بعثت برگزار شد، اظهار داشت: نيروي انتظامي و ساير مسئولان، خدمتگزار اسلام و مسلمين هستند و بايد به گونه اي عمل کنند که الگويي براي ساير کشورها باشند.
امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: يکي از پروژه هاي مهم نفوذ دشمن، بي اعتمادي مردم نسبت به تشکيلات دولتي و در نهايت تضعيف جامعه است، اگر در گذشته مردم براي امام خميني(ره) جان خود را فدا مي کردند اکنون اين مسئولين هستند که بايد با جلب اعتماد آحاد جامعه، غيرت به امام، رهبري و جمهوري اسلامي را حفظ کنند.
آيت الله علما خاطرنشان ساخت: وجود وصيت نامه پربار و گهربار امام خميني(ره) به اين معني است که ايشان بعد از وفاتشان هنوز هم رهبري مي کند و دشمن از اين امر مي ترسد و مسئولان بايد به وصيت نامه امام مراجعه کرده و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
نماينده ولي فقيه در استان يادآور شد: نفوذ دشمن در هر قشر و نهادي امکان پذير است و اين نفوذ مي تواند از حوزه علميه تا مراکز علمي و دولتي رخ دهد و همه مسئولان بايد هوشياري خود را در اين زمينه بالا ببرند و تلاش کنند تا اعتماد و اقتداري که امام راحل(ره) براي اين نظام به وجود آورده را حفظ کرده و امانتدار خوبي باشند.
آيت الله علما با بيان اينکه دفاع مقدس، دفاع از ارزش ها بود نه منابع نفتي و مرزهاي سرزميني، ادامه داد: انقلاب اسلامي در مرز اربعين قرار دارد و بيش از 37 سال است که دشمن را دور نگه داشته ايم، مسئله مهم ستون فقرات نظام و جهت دهي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) است تا جايي که رهبر ما اراده مي کند که سوريه، يمن و لبنان بمانند.
امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز وجود اين اقتدار را ما شعار نمي دهيم و اين چيزي است که دشمنان ما مي گويند که اقتدار ايران امروز به حدي رسيده که هر تصميم گيري در خاورميانه بايد با هماهنگي ايران باشد.
آيت الله علما عنوان کرد: آمريکايي هاي که خود را الگويي براي دنيا مي دانند، اکنون به وضع خود معترض هستند و افشاگري هايي که در انتخابات اخير آمريکا صورت گرفت جزء کوچکي از مسائل پشت پرده بود، اما در مقابل سياست هاي نظام و مواضع مقام معظم رهبري(مدظله العالي) همه خاضع هستند زيرا پشتوانه ايشان، موضع گيري ها خدا و رسول اکرم(ص) است.
وي خواستار ايستادگي در مقابل نفوذ دشمنان تصريح کرد: آن چيزي که ماندگار است و نشاط جامعه را حفظ مي کند خدمت در بهترين نظام ها است و وجود برخي اشکالات در ميان مسئولان که از گذشته وجود داشته و در آينده هم رخ خواهد داد، نمي تواند به اعتبار نظام ما خدشه وارد کند.
نماينده ولي فقيه در استان امانتداري را رأس همه امور عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: پليس امين مردم است و ناچيز بودن حقوق و مزاياي شغلي در مقابل شهادت ها، گذشت ها و صدمات وارده، مانعي براي خدمتگزاري آنها نشده است و اجر اين رشادت ها با خدا خواهد بود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، حضور ، پلیس ، آرامش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.