حضور قریب به هزار و 300 دانشجو در مسابقات قرآن و عترت

مدیرکل امور فرهنگی هنری دانشگاه فرهنگیان از شرکت قریب به هزار و 300 دانشجو در 2 گروه حضوری و غیرحضوری مسابقات قرآن و عترت به میزبانی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

کیا مدیرکل امور فرهنگی هنری دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره قرآن‌ و عترت به میزبانی دانشگاه فرهنگیان خبر داد و اظهار داشت: در این برنامه قریب به 27 رشته کتبی و شفاهی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته داوری بخش کتبی جشنواره انجام شده گفت: منتخبان انتخاب شدند و مرحله نهایی در مشهد مقدس انجام می شود.

مدیرکل امور فرهنگی هنری دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: این برنامه از 20 الی 23 آبان ماه برگزار شده و برگزیدگان بخش حضوری که شامل رشته‌های حفظ و قرائت هستند در روز پایانی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

کیا با اشاره به اینکه قریب به 110 شرکت‌کننده تقدیر می شوند بیان کرد: حدود 650 شرکت کننده در مرحله حضوری و حدود 650 شرکت‌کننده نیز در بخش غیرحضوری یا کتبی در جشنواره به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل امور فرهنگی هنری دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه‌ فرهنگیان در این جشنواره سهمیه‌ای به دلیل میزبانی دارد و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها نیز با توجه به واحدهای آموزشی موجود تعدادی شرکت‌کننده به این دوره از مسابقات معرفی کردند.

وی از برگزاری یادواره علامه سید محمدحسین طباطبایی در روز یکشنبه خبر داد و اظهار داشت: این برنامه به مناسبت بزرگداشت این دانشمند و با حضور تعدادی از شاگردانش صورت می‌گیرد.

کیا بیان کرد: کتابی با محوریت سیره علامه طباطبایی تهیه شده که در روز بزرگداشت وی از آن رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.