مربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: باید بگویم که از میان سنگ و خون توانستیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

لطیفی: از میان سنگ و خون 3 امتیاز کسب کردیم

علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اتفاقات دیدار و تیم اکسین البرز و خونه به خونه اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که ما قبل از آغاز بازی با تمامی بازیکنان هم قسم شدیم تا این دیدار را ببریم و پیروز میدان باشیم چرا که تیم ما جزو تیم‌های مدعی قهرمانی است و از طرفی این دیدار برای ما حکم 6 امتیاز را داشت که به طور جد به آن نیازمند بودیم.

وی ادامه داد: همچنین باتوجه به خواسته مالک و مدیر عامل باشگاه آقایان طاهری‌پور باید این بازی را می‌بردیم و با توجه به قولی که مسئولان باشگاه دادیم من نیز سعی کردم این موضوع را با بازیکنان مطرح کنم و هم قسم شویم تا هر طورشده این کار را انجام دهیم.

لطیفی افزود: از لحاظ فنی نیز صادقانه بگویم در تمامی دقایق دیدار مقابل تیم خونه به خونه از حریف سرتر بودیم و نمی‌توانیم در این زمینه بخشی داشته باشیم حتی تیم موقعیت‌های بی‌شماری را داشت که به طور حتم می‌توانستیم حداقل 10 ، 12 گل را نیز به ثمر برسانیم. البته سرتر بودن تیم ما به این برنمی‌گردد که تیم حریف عملکرد ضعیفی داشت چرا که آنها هم تیم قابل قبول و خوبی بودند اما در هر صورت ما توانستیم پیروز این دیدار باشیم.

مربی تیم فوتبال اکسین البرز اظهار داشت: اعتقاد دارم داور بازی، عملکرد خوبی داشت اما با تمام این تفاسیر در بعضی مواقع وی بر اینکه جو ورزشگاه را آرام کند به سود تیم حریف سوت می‌زد و حتی داور بازی می‌توانست حداقل دو یا سه بازیکن تیم حریف را اخراج کند که این امر صورت نگرفت و این مسأله باعث ایجاد تنش در ورزشگاه شد و با توجه به اینکه بازی در آستانه اتمام بود اتفاق عجیب و غریبی رخ داد که به یک باره داور این دیدار باسنگ مورد حمله قرار گرفت البته من این صحنه را ندیدم اما زمانی که به خود آمدم دیدم داور بازی در زمین مسابقه دراز کشیده است. فکر می‌کنم این کار از سوی تماشاچی‌های تیم حریف صورت گرفت البته این مسأله را باید بگویم که طرفداران تیم خونه‌ به خونه این حرکات را انجام نمی‌دهند و می‌توان گفت که این حرکات ناشایست از سوی تماشاگرنماها صورت گرفته است.

وی افزود: متاسفانه از طرفی دیگر مدیر عامل دوستان ایشان نیز در این درگیری‌ها مورد حمله قرار گرفته و باید بگویم که تمامی این افراد راهی بیمارستان شدند که واقعا اتفاق ناگوار بود و من از روز گذشته بابت این اتفاقات در شوک هستم چرا که در هر صورت،آسیب دیدن مدیر عامل و طرفدارانش برای ما از اهمیت ما بالایی برخوردار است.

لطیفی ادامه داد: اعتقادم بر این است که در بروز این اتفاقات در ورزشگاه این بازیکنان و کادر فنی هستند که در این موضوع دخیل هستند درست همانند دیدار روز گذشته که کادر فنی تیم حریف باعث شد ورزشگاه، تنش ایجاد می‌شود و به نظرم بهتر بود که کادر فنی تیم حریف صبوری به خرج می‌داد و با حمله نکردن به داور باعث می‌شدند از بروز این اتفاقات جلوگیری شود بهتر بود کادر حریف خوشینی داری می‌کرد و داور ان طور که باید بد نمی‌دید.نکته قابل توجه دیگر که باید بگویم این است که بارها و بارها شاهد این بودم که داوری‌ها علیه تیم ما اقدام کردند اما هیچ‌گاه اعتراضی نکردم چراکه آنها برایم قابل احترام بودند. روز گذشته نیز با اکثریت طرفداران خونه به خونه صحبت کردم و آنها را به خویشتن‌داری دعوت کردم اما به خاطر اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاد هنوز در شور که هستم.

مربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: اعتقادم بر این است که ما در دیدار روز گذشته از میان سنگ وخون 3 امتیاز را کسب کردیم و جا دارد تشکر ویژه‌ای که از مالک و مدیر عامل باشگاه آقایان طاهری پور داشته باشم که با روحیه‌ای که به ما پیش از بازی دادند باعث شدند ما با تمام تلاش این امتیاز را کسب کنیم و از طرفی آنها به ما علام کردند که برای برد تلاش کنیم و حتی اگر هم باختیم اما سربلند از میدان بازی بیرون بیاییم که این مساله بهترین قوت قلب برای ما بود. دادن درس معرفت از سوی مدیرعامل و مالک باشگاه باعث شد ما پیروز شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار