سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: از ابتدای فصل قرار بود من سرمربی باشم اما به احترام فیروز کریمی تصمیم گرفتم مدیر فنی تیم شوم.

لطیفی: از اول قرار بود من سرمربی اکسین باشمبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ تیم اکسین البرز در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و با فاصله گرفتن از صدر جدول با 23 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. از طرفی با درگذشت خواهر سرمربی تیم اکسین ، فیروز کریمی ترجیح داد کار را به علی لطیفی بسپارد و خودش در همان نقش سابق یعنی مدیرفنی به فعالیت  ادامه دهد.

تیم فوتبال اکسین البرز امروز تمرینات خود را زیر نظر علی لطیفی دنبال کرد و به نوعی این مربی اولین روز را با بازیکنان سپری کرد. تیم اکسین البرز روز چهارشنبه باید به مصاف مس کرمان برود و به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای فصل قرار بود من به عنوان سرمربی در تیم اکسین فعالیت کنم و کریمی مدیرفنی تیم باشد اما از آنجایی که به او اعتقاد داشتم، به وی احترام گذاشتم و مدیر فنی شدم.

وی افزود: با توجه به نتایج ضعیفی که در هفته های گذشته گرفتیم کریمی عصبانی بود و از طرفی درگذشت خواهر وی هم مزید برعلت شد تا دیگر در کادرفنی نباشد و به عنوان مدیرفنی به فعالیت خود ادامه دهد.

لطیفی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا تیم اکسین البرز به لیگ برتر صعود کند در حال حاضر بازیکنان خوبی داریم و هنوز برای جبران ناکمی هایمان فرصت باقی است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار