شرکت فرانسوی توتال اعلام کرد پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا تأثیری بر سرمایه‌گذاری این شرکت در صنعت نفت و گاز ایران ندارد.

توتال فرانسه: انتخاب دونالد ترامپ تاثیری در روابط نفتی ما با ایران نداردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ شرکت فرانسوی توتال اعلام کرد پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاثیری بر سرمایه‌گذاری این شرکت در صنعت نفت و گاز ایران ندارد.

فیلیپ ساکوئت، سخنگوی شرکت نفتی توتال در حاشیه اجلاس انرژی در پاریس به خبرنگاران گفت: توافقنامه همکاری شرکت توتال با صنعت نفت و گاز ایران اوایل هفته جاری منعقد شد و نتایج انتخابات آمریکا تاثیری بر این قرارداد ندارد.

وی ادامه داد: شرکت توتال همواره علاقمند به بازگشت به ایران و سرمایه گذاری در این کشور بوده است. پیشنهاداتی که به ما ارائه شد به اندازه کافی جذاب هستند و تغییر سیاستهای آمریکا نمی تواند تاثیری در اهداف ما در ایران داشته باشد و چیزی را تغییر نمی دهد.

دونالد ترامپ در رقابتهای مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، توافق هسته ای ایران را یک بن بست دیپلماتیک معرفی کرده بود و اعلام کرد در صورت ورود به کاخ سفید برجام را پاره خواهد کرد. هرچند بعدها او اذعان کرد پاره کردن یک معامله مندرج در سازمان ملل دشوار است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار