مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهوازگفت: شهرداری امسال به صورت جدی در مرز چذابه حضور دارد و کارهای فراوانی در راستای تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد امین طالقانی ،مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهوازاظهار کرد: شهرداری اهواز امسال به صورت جدی در مرز چذابه حضور دارد و کارهای فراوانی در راستای تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی انجام می دهد.

وی افزود: در همین زمینه نیز سازمان پسماند شهرداری اهواز حضوری جدی در مرز چذابه دارد و کارشناسان این سازمان امور مربوط به ساماندهی پسماند را به صورت جدی دنبال می کنند.

طالقانی بیان کرد: در همین زمینه به صورت روزانه بازدیدهایی از مرز چذابه صورت می گیرد تا امر مربوط به پسماند به صورت ویژه ای مورد بررسی و رصد قرار گیرد و نحوه جمع آوری پسماند و بهداشت اماکن، نظافت، رفت و روب و انتقال زباله در مسیر تردد زوار بررسی شده و بهترین راهکارهای ممکن اتخاذ شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز بیان داشت: ایستگاه صلواتی سازمان پسماند شهرداری اهواز نیز با همکاری هیئت فوتبال استان خوزستان را در مرز چذابه  مستقر کردیم و در این ایام در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین (ع) خواهیم بود.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار