معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ارومیه گفت : ارتقاي كيفيت خدمات مشاوره اي در مدارس ابتدایی جزء لازمات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛علی اسمعیل پور در جلسه کمیته برنامه ریزی توانمندسازی رابطان مشاوره به منظور توانمندسازی و ارتقاء سطح علمی ودانش افزایی رابطان هسته مشاوره که در محل دفتر معاونت پشتیبانی ناحیه یک ارومیه برگزار شد با اشاره به حساسیت کار مشاوران در مدارس عنوان کرد: این طرح در مقطع ابتدایی انجام می‌شود و رابطان مشاور که از معلمان هستند، نقش مشاور مدرسه را ایفا می‌کنند و ضمن این‌که برخی دوره‌های مختلفی را دیده‌اند،به صورت داوطلبانه در این زمینه همکاری می‌کنند. .

وی ضمن تاکید بر ضرورت ارتقاي كيفيت خدمات مشاوره اي ، بیان کرد: مشاوران با آموزش روش‌های صحیح می توانند راه حل های مطلوب‌تری را به منظور آموزش شیوه های شناخت ناهنجاری های رفتاری و مشکلات روحی دانش آموزان و حل مشکلات دانش آموزان انتخاب زمینه سازگاری مطلوب‌تر دانش‌آموزان از لحاظ روانی و عاطفی با محیط را فراهم کنند..

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ارومیه هدف از تشکیل این کمیته را توانمندسازی رابطان هسته های مشاوره مدارس ابتدایی ،در یک برنامه گسترده و هماهنگ درزمینه آشنایی،تشخیص وارجاع دانش آموزان دارای ناتوانیهای یادگیری به مراکز مشاوره وخدمات روانشناختی، تغییر رفتار در کودکان و دانش آموزان و آشنایی آنان با واقعیت های زندگی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.