جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مرزهای کشور با گسترش قوی اطلاعاتی،عملیاتی؛ آسیب ناپذیر و غیرقابل نفوذ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در حاشیه بازدید از پروژهای عمرانی، فرهنگی سپاه در حاشیه شهر مشهد افزود: مرزهای کشور با گسترش قوی اطلاعاتی، عملیاتی آسیب ناپذیر و غیرقابل نفوذ است و هر تیم یا فرد تروریستی که خیال ورود به کشور را داشته باشد تلاشش بدون نتیجه می ماند.

وی گفت: موضوع امنیت به خودی خود ایجاد نمی شود و زمانی که شاهد وجود امنیت در تمام مناطق کشور هستیم یعنی تلاش قوی، وسیع، گسترده، یکپارچه و تمام وقت وجود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نزدیکی ایام اربعین حسینی نیز گفت: با همکاری مشترک سپاه پاسداران و نیروی انتظامی قرارگاههای موجود در مرزها تقویت و تعدادی نیز ایجاد شده ضمن اینکه تسلط و اشراف کامل عملیاتی و اطلاعاتی بر تحرکات دشمنان وجود دارد.

سردارسلامی اظهارداشت: بخش زیادی از اعتبارات سپاه برای محرمیت زدایی و اشتغالزایی در قالب اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته است.

وی افزود: سپاه پاسداران از ابتدای امسال تاکنون در هزار نقطه کشور با همکاری کمیته امداد امام خمینی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به منظور ساخت خانه برای افراد بی بضاعت اقدام کرده است.

وی ادامه داد: ساخت مدارس، مساجد، مسکن، امکانات ورزشی، درمانی، بهداشتی، غسالخانه و کمک به معسرین و بی بضاعتها در جهت تامین معاش آنها جزو برنامه های در دست اجرای سپاه هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.