نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا، لیندسی گراهام و جرج دابلیو بوش را بخاطر رأی ندادن به وی مورد حمله لفظی قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا از "جرج دابلیو بوش،" رئیس جمهور پیشین آمریکا و "لیندسی گراهام،" سناتور ایالت کارولینای جنوبی – که هر دو جمهوری خواه هستند -- بخاطر رأی ندادن به وی انتقاد کرد.

ترامپ روز گذشته در مصاحبه با "هاوی کار،" خبرنگار آمریکایی درباره تصمیم گراهام برای رأی دادن به "اون مک مولین،" نامزد مستقل انتخابات گفت: این کار واقعا دیوانگی است. می دانید هر اتفاقی ممکن است به هر دلیل بیفتد. 

لیندسی گراهام که پیشتر برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا نامزد شده بود، اوایل روز سه شنبه در حساب توییتر خود نوشت: به مک مولین، مأمور سابق سازمان سیا رأی می دهم. 
ترامپ همچنین در خصوص لیندسی گراهام گفت: اما ببینید که من او را در رقابت های مقدماتی هم شکست دادم. مردم فراموش کردند؛ اما او حتی در رقابت های مقدماتی هم شرکت نکرد.

ترامپ و گراهام از ماه ژوئیه سال 2015 (تیر 94) رفتاری خصمانه علیه یکدیگر در پیش گرفته اند. گراهام از جمله نخستین سیاستمداران جمهوری خواهی بود که از دونالد ترامپ انتقاد کرد.

ترامپ همچنین از جرج دابلیو بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا بخاطر رأی ندادن به وی انتقاد کرد. 

گفته می شود رئیس جمهور پیشین آمریکا و "لورا بوش،" همسر وی در انتخابات روز سه شنبه رأی سفید داده اند. همچنین چندین چهره شاخص دیگر به جز جورج بوش از حمایت از نامزد حزبشان یعنی دونالد ترامپ خودداری کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار