براساس آمار،31 واحد صنعتی در شهرک شماره یک سبزوار نیمه تعطیل و با ظرفیت کمتر از 50 درصد فعالیت می‌کنند که مهمترین دلیل آن نبود مدیریت و اختلافات داخلی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی سبزواربا اعلام این مطلب گفت: همچنین نداشتن خط تلفن و تصفیه خانه از دیگرمشکلات شهرک‌های صنعتی این شهرستان است.

اسماعیل نامنی با اشاره به احداث۱۳ واحد صنعتی در سبزوار افزود: پیشرفت فیزیکی واحدهای صنعتی سبزوار بیش از 50 درصد است که بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال برای 500 نفر را فراهم می‌ سازد.

وی به عقد 30 قرارداد درشهرک صنعتی شماره 2 سبزوار اشاره کرد و اظهار داشت: تسهیلات لازم برای عملیاتی شدن این قراردادهای صنعتی فراهم شده که با بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال برای یک هزار نفر در شهرستان ایجاد می‌شود.

نامنی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون 50 واحد صنعتی در شهرک‌های شماره یک و 2 این شهرستان با ظرفیت یک هزار و 500 نفر فعال است گفت: 11 واحد صنایع تبدیلی و فرآوری کشاورزی در این 2 شهرک فعال است که زمینه برای جلوگیری از خام‌فروشی این محصولات را فراهم کرده است.

وی افزود: طرح مطالعات و جانمایی زمین و طرح تصفیه خانه این شهرک نیز توسط مشاور در دست اجرا است که با اتمام این طرح، تعیین پیمانکار و برگزاری مناقصه پروژه وارد فاز اجرایی می‌شود.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی سبزوار گفت: قرار شد تا مخابرات سبزوار با اختصاص شبکه مناسب، شهرک شماره 2 را به شبکه مخابراتی شهرستان متصل کند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.