امام جمعه مهاباد گفت:رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نگاه ویژه ای به مشکلات درمان مهاباد دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در مراسم افتتاح واحد های تک نفره زایمان طبیعی که همزمان به سراسر کشور در شهرستان مهاباد روز سه شنبه 18 آبان ماه 1395 برگزار گردید امام جمعه شهرستان مهاباد طی سخنانی گفت: دکتر آقازاده تا امروز نگاه ویژه ای به شهرستان مهاباد داشته است و از خداوند تبارک برای وی موفقیت افزون تری می طلبم تا به مردم استان و به مردم مهاباد خدمات بیشتری ارائه دهد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سلامت، ماموستا قادر سهرابی نماینده ولی فقیه در شهرستان مهاباد در آیین افتتاح واحد تک نفره زایمان طبیعی این شهرستان گفت: هر روز در عرصه سلامت شاهد بهره برداری پروژه های مختلفی هستیم که مایه افتخار مسئولان نظام است چراکه سلامت مهمترین رکن زندگی انسان است.
امام جمعه مهاباد افزود: عقل سالم در بدن سالم است که امروز دانشگاه علوم پزشکی استان با اتکا به این موضوع خدمات بسیاری در استان و بویژه در مهاباد برای مردم ارائه داده است که از آنها قدردانی میکنم.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و امنیت دو امر اساسی است افزود: اگر سرداران نظامی و امنیتی و خادمان امنیتی کشور نبودند هیچ موقع شاهد شروع به کار این پروژه نیز نبودیم که ضمن تقدیر از فرماندهان دوجبهه امنیت و سلامت، امروز به خود می بالیم که شاهد افتتاح چنین پروژه ای در شهرستان مهاباد هستیم.ماموستا سهرابی همچنین با اشاره به وضعیت بیمارستان های این شهرستان گفت: منتظر طرح بیمارستان 370 تخت خوابی نیز هستیم تا دانشگاه علوم پزشکی این موضوع مهم را نیز به مرحله تاسیس برساند.


شایان ذکر است همزمان با سراسر کشور 714 واحد تک نفره زایمانی افتتاح شد که سهم آذربایجان غربی از این مهم 105 بلوک است و شهرستان مهاباد نیز از این سهمیه توانسته 13 تخت را به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.