مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: محتوای کتابهای درسی در تمام رشته های تحصیلی باید منطبق بر تربیت اسلامی باشد، حوزه های علمیه وظیفه تطبیق تولیدات آموزشی با مبانی تربیت اسلامی و همچنین نقد محتوای تولیدی را بر عهده دارند.

محتوای کتابهای درسی باید منطبق بر تربیت اسلامی باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ملکی در دهمین نشست آموزشی ترویجی سالانه دبیران ستادی و استانی آموزش پرورش در مشهد افزود: مدارس مجری " طرح امین " در چارچوب فعالیت دولت یازدهم رشد 20 برابری و در زمینه اعزام مبلغ رشد 10 درصدی داشته است.
وی با اشاره به اینکه در زمینه تخصیص اعتبارات نیز رشد نزدیک به 10 درصدی را شاهد هستیم، گفت: ارتباط حوزه علمیه با آموزش و پرورش از نوع تاسیسی است و این زمینه نیازمند قانون، دستورالعمل و تهیه زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری می باشد که در این مورد باید به تربیت نیروی انسانی نیز توجه کرد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: یکی از برنامه های امسال این است که پایان نامه های سطح 2 و سه حوزه های علمیه در ارتباط با رفع نیازهای آموزش و پرورش باشد و در همین ارتباط موضوعات پیشنهادی نیز به زودی به طلاب ارائه می شود.
نشست مشترک حوزه های علمیه و مدیران پرورشی آموزش و پرورش تا فردا 19 آبان در مشهد ادامه دارد.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.