نخستین یادواره 336 شهید ارتش در شهرستان های تربت حیدریه، زاوه، خواف و رشتخوار به میزبانی تیپ 177 پیاده شهید محمدجعفر نصر اصفهانی در تربت حیدریه برگزار شد.

یادواره 336 شهید ارتش در تربت حیدریهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون از خودگذشتگی ها و جان افشانی های شهدا بوده است.
امیر احمدرضا پوردستان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی مطمئن باشند فرزندان آنها در پادگانها و مرزها از قوت و قابلیت بسیار بالایی برخوردارند، افزود: یگان های رزمی ما آمادگی دفاع از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در هر نقطه ای از جغرافیای کشور و هر جغرافیایی که فرمانده کل قوا مشخص کنند، دارند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس دو رکن مهم صحنه های تاریخی در ایران است.
سید جواد حسینی افزود: هر چند این نوع اقدامات بسیار ارزشمند است، اما در معرفی این گنج بزرگ هنوز می توان کارهای با ارزش تری انجام داد.
وی گفت: هر چه قدر امروز چنین مراسم هایی را پربارتر برگزار کنیم، نسل آینده با تمامی ابعاد انقلاب اسلامی و دوران سرنوشت ساز دفاع مقدس بیشتر و بهتر آشنا می شوند.
فرمانده ارشد یگانهای ارتش در شمال شرق کشور نیز در این مراسم گفت: همدلی و انسجام نیروهای مسلح و تبعیت محض از فرماندهی کل قوا، از جمله عوامل مهم موفقیت ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی افزود: ولایت مداری، اخلاص، اقتدار و صلابت سربازان ایران اسلامی اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج از دیگر عوامل پیروزی ما در آن دوران بوده است.
وی گفت: ما در دفاع مقدس، ابهت شرق و غرب و مستکبران را در هم شکستیم که خود برای ما نوعی اعتماد به نفس به ارمغان آورد و ثابت کرد که باید روی پای خود بایستیم.
شهرستان تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: یادواره ، شهید ، ارتش ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.