سالار افراسیابی و حسین کیانی مقدم با درخواست خداداد به سیاه جامگان بازگشتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،سالار افراسیابی و حسین‌ کیانی‌مقدم دو بازیکن سابق تیم فوتبال سیاه‌جامگان با رفتن فرهاد کاظمی و با درخواست خداداد عزیزی به این تیم بازگشتند.

سالار افراسیابی نیز تا فصل گذشته جزو بازیکنان اصلی سیاه‌جامگان بود و یکی از مهره های تاثیر گذار این باشگاه محسوب می شد اما پس از ابقای این تیم مشکی و قرمز پوش مشهدی در لیگ برتر متوجه شد در مهره چینی کاظمی جایی ندارد و باید به ناچار از این تیم جدا شود.
 
وی پس از جدایی از تیم سیاه جامگان در ابتدای فصل راهی تیم رقیب شد اما نتوانست در این تیم هم موفق شود و پس از آمدن رضا حقیقی به پدیده تصمیم گرفت در تمرینات این تیم شرکت نکند.

برهمین اساس این بازیکن اکنون نزدیک به 3 روز است در تمرینات تیم سیاه جامگان شرکت کرده است و قرار شده مسئولان باشگاه پس از اردوی مشکی پوشان در کیش درمورد این بازیکن نظر نهایی را اتخاذ کنند.

البته بعید است این دوبازیکن بتوانند به این تیم اضافه شوند چرا که هم اکنون لیست باشگاه جای خالی ندارد و مشخص نیست خداداد به چه علتی از این بازیکنان درخواست کرده است در تمرینات این تیم شرکت کنند.

برهمین اساس افراسیابی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با درخواست خداداد عزیزی به این تیم بازگشتم و اکنون نزدیک به 3 روز در تمرینات این تیم شرکت کرده ام و قرار است مسئولان باشگاه پس از بازگشت اردوی کیش وضعیتم را در ادامه فصل مشخص کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار