بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: خانزاده و علی عسگری از مهره های کلیدی تیم محسوب می شوند و حیف بود از این باشگاه بروند.

سعید دقیقی در گفت و گو با خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان بیان کرد: با توجه به قول های مساعدی که خداداد عزیزی به بازیکنان تیم داده اند، امیدوارم تا پیش از بازی با استقلال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر مطالبات مالی اعضای تیم پرداخت شود تا با روحیه بالاتری به مصاف این تیم برویم.البته از طرفی تمام اعضای تیم متفق القول به دنبال این هستند تا در ادامه فصل برای موفقیت این تیم تلاش کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم خانواده عباسی به وعده هایی که به بازیکنان تیم داده اند پایبند باشند تا در ادامه فصل بتوانیم نتایج درخور شان مردم استان خراسان را بدست آوریم.

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان درمورد بازگشت علی عسگری و خانزاده به تمرینات این تیم پس از چند روز غیبت گفت: با توجه به اینکه خانزاده و علی عسگری از مهره های کلیدی تیم محسوب می شوند حیف بود که از این باشگاه بروند، امیدوارم با بازگشت علی عسگری و محمدرضا خانزاده در ادامه فصل در کنار هم دیگر بتوانیم شرایط بهتری را بدست آوریم.

مهاجم پیشین تیم ماشین سازی تبریز در خصوص اضافه شدن مربیان جدید به تیم سیاه جامگان تصریح کرد: امیدوارم حضورشان در تیم با منشا خیر و برکت همراه باشد، ان شاالله با حضور این مربیان جدید بتوانیم در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.

وی درپاسخ به این سوال که این تیم چه نتیجه ای را مقابل استقلال خوزستان کسب خواهد کرد، افزود: بعد از این تعطیلات طبیعی است طول می کشد تا تیم ها به شرایط آیده آل دست پیدا کنند، من معتقدم تیمی می تواند در ادامه فصل موفق باشد که از این تعطیلات پیش رو به نحو احسن استفاده کند. امیدوارم با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند بتوانیم تیم استقلال خوزستان را در ورزشگاه غدیر شکست دهیم و با دست پر به مشهد باز گردیم.

دقیقی درمورد مرحوم منصور پور حیدری خاطر نشان کرد: خود من قبلا در تیم پاس همدان افتخار شاگردی وی را داشتم، انسانی که از شخصیت بالایی برخوردار بود و یک انسانی که مانند پدر به بازیکنان تیم توجه داشتند، واقعا یاد و خاطره وی از ذهن ها پاک نخواهد شد و فوتبال ما یک شخصیت بزرگ و متوازن را از دست داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار