کرمانشاه؛

مراسم تحلیف 38 کارشناس رسمی دادگستری استان

با حضور رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، مراسم تحلیف 38 کارشناس رسمی دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا عدالتخواه رییس کل دادگستری استان گفت: مردم همیشه در زندگی خود به امنایی نیاز داشته و دارند که این موضوع در مقاطع مختلف به شکل و شیوه ای خاص بوده است و هرچند تبدیل و تحولاتی در نوع آن اتفاق افتاده، اما آنچه در مسیر تغییرات سبک زندگی ثابت مانده، اصل امانت است که هرگز رنگ نمی بازد.
وی ادامه داد: هر کس در هر جایی که هست امانت را باید در نوع و مقیاس خود حفظ کند و شرافت انسانی و وجدان دینی خود را ضامن امانتداری عملی خود کند.
 عدالتخواه مجاهدت در راستای ادای امانت را یک ضرورت همگانی دانست و خطاب به محلفین گفت: اگر کارشناسی را برای خدمت به خلق و معاضدت اجرای حق و عدالت انتخاب کرده اید خوش آمدید و واقعا جای کار هست، اما اگر با هر هدفی غیر از این آمده اید بدون تردید مسیر را اشتباه آمده اید و بهتر است قبل از تحلیف از تصمیمتان برای کارشناس شدن صرف نظر کنید.
 وی به ضرورت حفظ خودکنترلی از سوی کارشناسان و نیز نظارت درون بخشی از سوی مدیران کانون تاکید کرد و افزود: نوع نگاه ما به زندگی و منظر اخلاقی و اعتقادی، تعیین کننده خط مشی ما برای درست فکر کردن و درست عمل کردن است که انشاالله این مهم سرلوحه همه ما قرار گیرد.
در ادامه مرجان باختر رئیس کانون کارشناسان استان نیز گزارشی از کانون ارائه کرد و گفت: با افزایش تعداد 38 نفر کارشناسی که امروز به جمع کارشناسان این استان افزوده می شوند، تعداد کل کارشناسان استان به 653 نفر رسیده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.