رئیس فدراسیون تیراندازی گفت:بودجه ای به فدراسیون برای برگزاری مسابقات سلاح های بادی آسیا به فدراسیون داده نشد و مجبوریم این مسابقات را با پول قرضی برگزار کنیم.

هاشمی:بودجه ای برای مسابقات سلاح های بادی به فدراسیون داده نشدمهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: بودجه ای برای برگزاری مسابقات سلاح های بادی آسیا به فدراسیون داده نشده است چنانچه که اگر این روند ادامه داشته باشد مجبوریم با پول قرضی این مسابقات را برگزار کنیم چون زمان زیادی تا آغاز این رقابت ها باقی نمانده است.

وی افزود: ما برای این کار نیاز به همکاری وزارت ورزش داریم پیش از این با مسئولان در این خصوص رایزنی کردیم اما در حال حاضر به دلیل تغییر تحولاتی که در این وزارتخانه به وجود آمده است کار فدراسیون را با مشکل روبه رو کرده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد:مسابقات سلاح های بادی آسیا از برنامه های مصوب و از پیش تعیین شده فدراسیون بود امیدوارم وزیر ورزش در مدت زمان باقیمانده به شروع این رقابت ها منابع لازم را در اختیار فدراسیون قرار دهد.

هاشمی درباره وضعیت سرمربی تیم ملی تفنگ اظهار داشت: شرایط سرمربی تیم ملی به وضعیت مالی فدراسیون بستگی دارد و چون بودجه کافی برای تمدید قرار "لازلو سوچسکو" نداریم ادامه همکاری با وی هنوز امکان پذیر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار