مجید صالحی گفت:تیم آ.اس شیراز حریف سرسختی است و نباید این تیم را دست کم گرفت.

تیم آ.اس شیراز حرف سرسخت و خطرناکی است/نظافت نقطه قوت تیم آ.اس شیراز است ویرایش////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با برتری تیم های شهرداری کاشان،شهرداری تبریز،
دانشگاه آزاد،شهرداری اراک و پتروشیمی بندرامام برابر حریفان خود به پایان رسید.

تیم شهرداری کاشان که میزبان تیم لوله آ.اس شیراز بود در یک بازی حساس و نزدیک موفق شد با اختلاف دو امتیاز و با نتیجه 79بر77 حریف خود را شکست دهد.

مجید صالحی سرمربی تیم شهرداری کاشان درباره بازی روز گذشته برابر تیم آ.اس شیراز بیان کرد: لوله آ.اس شیراز تیم قوی است و در واقع نقطه قوت این تیم بابک نظافت بازیکن گارد راس است. همچنین این تیم دو بازیکن در پست 4 و 5 دارد و همه این ها باعث قوی شدن تیم شیراز شده است.

وی افزود:مقابل تیم شیراز بازی نزدیک و خوبی را انجام دادیم.اما بازیکن خارجی ما با تیم هماهنگ نبود زیرا که تجربه نخست آنها بود و امیدوارم هستم در بازی های بعدی بازیکنانم به هماهنگی لازم برسند و تمام نواقص برطرف شود.

سرمربی تیم شهرداری کاشان درباره مصاحبه دوانی زاده در مورد شرایط داوری این بازی عنوان کرد:نظر سرمربی تیم آ.اس شیراز قابل احترام است اما به نظرم داوری این رقابت منصفانه و عادلانه بود.این را هم بگویم اگر مسابقه به سود شیرازی ها به پایان می رسید از برد آن ها نیز خوشحال می شدم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار