هفته چهارم و پنجم لیگ برتر تکواندوی مردان، روز پنجشنبه (20 آبان‌ماه) در حالی در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته چهارم و پنجم از پانزدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان جام خلیج فارس، یادواره شهدای تکواندوی مدافع حرم، پنجشنبه (20 آبان‌ماه) با حضور 118 تکواندوکار و در قالب 8 تیم پاس قوامین، دانشگاه آزاد، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، هیات تکواندوی استان مازندران، هیات تکواندوی شمال شرق و یاسین پیشرو البرز در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.
 
در پایان هفته سوم این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد با 2 برد شیرین در مقابل تیم‌های یاسین پیشرو البرز و هیات تکواندوی استان مازندران و کسب 9 امتیاز صدر جدول رده‌بندی را به نام خود ثبت کرد. پاس قوامین و لوازم خانگی کن با 7 امتیاز و تفاضل 12 در رده دوم قرار گرفت و تیم لوازم خانگی کن با 7 امتیاز و تفاضل 10 سوم شد.
 
در هفته چهارم مسابقات با درخواست تیم لوازم خانگی کن و به دلیل حضور 3 تکواندوکار این باشگاه در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان دیدار این تیم با شهرداری ورامین معوقه اعلام شد.
 
در نخستین رقابت این هفته تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی، پاس قوامین و دانشگاه آزاد به مصاف یکدیگر می‌روند. مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و هیات تکواندوی شمال‌شرق که تاکنون موفق به کسب امتیازی نشده‌اند رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و هیات تکواندوی استان مازندران و یاسین پیشرو البرز نیز که از سه دیدار خود تنها 3 امتیاز کسب کرده اند با یکدیگر رقابت می‌کند.
 
اما در هفته پنجم این دوره از رقابت‌ها، تیم شهرداری ورامین و تیم هیات تکواندوی مازندران رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند، تیم پاس قوامین باید با یاسین پیشرو البرز پیکار کند، تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و لوازم خانگی کن با یکدیگر به رقابت‌ می‌پردازند و تیم هیات تکواندوی شمال‌شرق به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.