مدیر کل شرکت ساخت و توسعه راه های شمال غرب کشور از بهره برداری 15 کیلومتر از بزرگراه مرند - ایوغلی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خدادادی در  بازدید ازعملیات اجرایی بزرگراه مرند ایو اوغلی گفت : قطعه اول این بزرگراه به طول 15 کیلومتر از شهر مرند تا شهر کشکسرای است که شش کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و 9 کیلومتر مابقی با نصب گاردیل تا پایان آبان ماه امسال به پایان می رسد .

وی گفت: قطعه دوم این بزرگراه هم به طول 20 کیلومتر است  که 12 کیلومتر آن تا پایان خرداد ماه سال آینده و 8 کیلومتر مابقی  در اواخر مرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی نیز گفت : این طرح به دلیل کم کاری برخی پیمانکاران تا کنون به اتمام نرسیده است و باید مدیران شهرستان با همت بیشتر این بزرگراه را تا پایان شهریور ماه سال آینده به اتمام رسانند .

محفوظی افزود : با اتمام این طرح تلفات جانی در این بزرگراه به حداقل خواهد رسید .

حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از عملکرد پیمانکاران گفت : این بزرگراه طبق اعلام مسئولان دولتی مقرر شده بود بهمن ماه سال 1393 به بهره برداری برسد که با کم کاری پیمانکاران و مسئولان، پس از گذشت دو سال هنوز این  به اتمام نرسیده است.

این طرح در کل 62افتتاح 15 کیلومتر از بزرگراه مرند - ایو اوغلی تا پایان آبان امسال کیلومتر است که درسه قطعه مشخص شده و هم اکنون دو قطعه از این بزرگراه با اعتبار 200میلیارد ریال در حال انجام است .

وی افزود : با تخصیص 170 میلیارد ریال دیگر اعتبار شاهد اتمام این دو قطعه از  بزرگراه خواهیم بود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار