معاون دانش و پژوهش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مولفه اساسی تأمین امنیت ملی در زمینه های مختلف وجود تفکر بسیجی و حرکت بر این مبناست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سردار نواب اصفهانی با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب در مورد بسیج و تفکر بسیجی گفت: به گفته معظم له تفکر بسیجی بر دو پایه اساسی استوار است که یکی احساس مسئولیت و دیگری بصیرت و روشن بینی در بسیجی است.

همایش علمی بسیج و امنیت پایدار آذربایجان غربی با حضور سردار نواب اصفهانی معاون دانش و پژوهش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل سالن همایش های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.

معاون دانش و پژوهش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این همایش با اشاره به مولفه های مختلف تاثیرگذار در پایداری امنیت ملی گفت: رهبری ولایت فقیه، اتحاد و انسجام ملی، پیشرفت علمی، اقتدار نظامی و دفاعی، خون مطهر شهیدان و وجود تفکر و اندیشه بسیجی از جمله مهمترین این مولفه هاست.

فرمانده سپاه شهدای استان نیز در این همایش با اشاره به این که آذربایجان غربی دارای امنیت پایدار است و این مهم مرهون رشادت های رزمندگان و مردمی کردن امنیت است گفت: مردمی کردن امنیت یک شعار اساسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در عین حال که تجهیزات ما از یک قدرت تدافعی بی نظیری برخوردار است نقش مردم نیز در این زمینه اساسی و بی بدیل می باشد.

سردار خرم دستیابی به اقتدار را با حضور مقتدرانه مردم در صحنه های مختلف امکان پذیر دانست و افزود: تداوم امنیت نیازمند توجه به ابعاد مختلف اقتصادی و فرهنگی و سیاسی این موضوع است و ارزشمندترین دانش این است که تجارب سال های بعد از انقلاب به صورت علمی در اختیار جامعه قرار گیرد.

گفتنی است 52 مقاله به دبیرخانه این همایش ارائه شده است که از بین آنها 12 مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.