نایب رئیس انجمن تکنولوژیست های رادیولوژی آذربایجان شرقی گفت: رادیولوژی پیشرفت جهانی دارد و ما نیز از این امر بی بهره نیستیم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛یعقوب خالقی فرد در مراسم روز جهانی پرتونگاری که با حضور اساتید رادیولوژیست‌ و دانشجویان این رشته تحصیلی در سالن همایش بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: رادیولوژی رشته‌ای نوپا و همیشه در حال پیشرفت است که این پیشرفت را مرهون دانشجویان و اساتید این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه رادیولوژی مرز شهری، کشوری، استانی نمی‌شناسد، تصریح کرد: رادیولوژی پیشرفت جهانی دارد و ما نیز از این امر بی بهره نیستیم.

نائب رییس انجمن تکنولوژیست های رادیولوژی آذربایجان شرقی با اشاره به تجهیز بخش رادیولوژی ارومیه، اذعان داشت: زمانی برای انجام آم.آر.آی و یا CT بیماران از ارومیه به تبریز اعزام می‌شدند ولی خوشحالم که امروز سی تی اسکن 128 اسلایس در ارومیه در حال نصب است.

خالقی فرد اعلام کرد: آن دسته از رادیولوژیست‌هایی که تمایل به دریافت مسکن تعاونی دارند می‌توانند به انجمن پرتونگاران آذربایجان شرقی مراجعه و برای دریافت مسکن تعاونی ثبت‌نام کنند.

در پایان این مراسم از دانشجویان ورودی سال های 92 تا 95 که در طول ترم های گذشته موفق به کسب رتبه علمی اول تا سوم در بین ورودی های خود شده بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.