اعضای شورای شهر تهران در مورد گزارش دبیرشورایاران شهرداری منطقه 18 در صحن شورا، نسبت به عدم حضور شورایاری‌های منطقه معترض شدند و برخی نیز به جولان دستفروشان در این منطقه اعتراض کردند.

شاکری: شهربان‌ها پول می‌گیرند چه کنند؟/ ناصحی: بودجه پروژه 76 متری را اختصاص ندهید تذکر کتبی می‌دهمبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز لطفی، دبیرشورایاران شهرداری منطقه 18 تهران در صحن شورای شهر تهران و سیصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران گزارشی از وضعیت این منطقه ارائه کرد.

پس از پایان گزارش لطفی، اقبال شاکری در سخنانی، نسبت به جولان دستفروشان در این منطقه از تهران اعتراض کرد.

وی گفت: شهربان‌ها در این منطقه چه کار می‌کنند؟ مگر ما هزینه نمی‌کنیم که آنها با دستفروشان برخورد کنند؟ دستفروشان منطقه 18 را مانند بازارچه کرده اند.

شاکری همچنین در مورد ایمن‌سازی رودخانه کن، گفت: این پروژه مشاور مادر دارد و طرح ایمن‌سازی آن باید آماده و اجرا شود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ که این منطقه از شهر تهران از معضل راه‌آهن رهایی یابد.

همچنین در ادامه جلسه عبدالمقیم ناصحی دیگر عضور شورای شهر تهران، گفت: مهم‌ترین پروژه این منطقه پروژه 76 متری است که 50 میلیارد برای آن بودجه در نظر گرفته شده اما هنوز مبلغی را تخصیص نداده‌اند.

وی ادامه داد: اگر بحث تملک این پروژه انجام شود، منطقه 18 از بن‌بست تاریخی خارج می‌شود.

ناصحی همچنین در واکنش به عدم توجه چمران به صحبت‌های او گفت: آقای رئیس لطفا گوش دهید، وقتی شما صحبت می‌کنید ما سراپا گوش هستیم و حالا شما باید گوش دهید.

وی تأکید کرد: اگر آقای گودرزی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در تخصیص بودجه پروژه 76 متری تعلل کند، مجبور به تذکر کتبی می‌شوم.

امروز در اتفاقی نادر دبیر شورایان منطقه 18 در جلسه غایب بود که مرتضی طلایی در این ارتباط گفت: موضوع بررسی می‌شود و علت آن را اعلام می‌کنیم.

وی بیان کرد: گزارش شورایاری‌ها در حال دقیق‌تر شدن است و بهتر است بودجه 96 را بر اساس گزارش شهرداران مناطق و دبیران شورایاری اولویت‌بندی کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار