تجهیز بیمارستان شهدای محمودآباد در اولویت برنامه متولیان بهداشت و درمان استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  علی اسماعیلی نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه موانع ومشکلات بخش بهداشت و درمان این شهرستان گفت : بیمارستان شهدای محمودآباد در حد درمانگاه است و تجهیز آن در اولویت متولیان بهداشت و درمان در استان قرار گیرد.

وی افزود : بیمارستان شهدا محمودآباد از کمبود امکانات و پزشک متخصص رنج می برد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : در طول روز ، تعداد کثیری از شهروندان شهرستان برای درمان به شهرهای همجوار مراجعه می کنند که این وضعیت باید به نحوی سامان یابد که مردم به بیمارستان شهدا محمودآباد اعتماد کنند.

علی اسماعیلی با بیان اینکه بیمارستان شهدا نیازمند تجهیز وتوسعه است ، گفت : ارتقا بیمارستان به 64 تخت درمانی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان محمودآباد نیز در این جلسه گفت: در فصل گردشگر پذیر این شهرستان میزبان ملی است و باید امکانات ملی نیز داشته باشد .

یحیی یوسف پور افزود: بیمارستان شهدا محمودآباد از کمبود نیروی انسانی وتجهیزات رنج می بردو با توجه متولیان استان وضعیت مطلوب تری پیدا خواهد کرد.

وی گفت: اورژانس محمودآباد با داشتن 5 پایگاه و 12 نیروی انسانی جوابگوی نیازهای شهرستان نیست و طبق استاندارد نیازمند 18 نیروی متخصص دیگر است .

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.