مدیرحج و زیارت استان فارس گفت: تاکنون 59 هزار ویزای اربعین در استان فارس صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی با اشاره به ثبتنام 88 هزار نفر از استان فارس برای پیاده ‌روی اربعین گفت: تاکنون 59 هزار ویزا در استان صادر شده است و پیش‌ بینی می‌ شود امسال 100 هزار نفر از این استان ثبتنام کنند.
وی با بیان اینکه اعزام از 20 محرم در استان فارس آغاز شده است، افزود: آخرین مهلت ثبت نام 24 آبان ماه است و از زائران تقاضا می ‌شود که ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.
وی با بیان اینکه نمایندگی کنسولگری عراق  در استان فارس راه‌ اندازی شده است، ادامه داد: علاوه بر زائران استان فارس، زائران استان ‌های بوشهر، کهگیلویه بویراحمد و هرمزگان نیز از طریق کنسولگری می‌ توانند برای ثبت نام پیاده‌ روی اربعین اقدام کنند.
زینلی با بیان اینکه زائران نباید هیچ‌ گونه وجه دستی پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: مبلغ ثبتنام از سوی سازمان حج و زیارت 40 دلار اعلام شده که این کار به‌صورت خودکار در سیستم انجام می‌ شود و نیاز به تبدیل ریال به دلار توسط زائران نیست.
مدیرحج و زیارت استان فارس تصریح کرد: در استان فارس 140 دفتر خدماتی زیارتی مجاز برای ثبت نام به عتبات وجود دارد که زائران باید به این دفاتر مراجعه کرده و از اعتماد به افراد سودجو پرهیز کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار