رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری فردی خبر داد كه اقدام به كلاهبرداری 270 میلیون ریالی از یك شهروند شیرازی به بهانه انجام كارهای ویزا برای سفر خارجی وی كرده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: پرونده ای از كلانتری شیراز با موضوع كلاهبرداری به پلیس آگاهی استان ارسال شد كه در آن پرونده، یكی از شهروندان به كلانتری مراجعه و مدعی می شود؛ شخصی بنام "ق – ع" در قبال گرفتن 270 میلیون ریال از وی،‌ می گوید كارهای ویزا و رفتن او و فرزندش را به یكی از كشورهای اروپایی ظرف دو ماه انجام می دهد.

وی ادامه داد: مال باخته این مبلغ را به حساب "ق – ع" واریز می كند، اما پس از گذشت چندماه هیچ اقدامی برای وی صورت نمی گیرد كه در نهایت، ضمن شكایت از آن فرد، از طریق مراجع قضائی حكم جلب وی را اخد می كند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار كرد: توسط ماموران متهم دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات، متهم به جرم خود مبنی بر كلاهبرداری 270 میلیون ریال از شاكی به بهانه انجام كارهای ویزا برای رفتن وی و فرزندش به یكی از كشورهای اروپایی اقرار كرد.

سرهنگ حیدری گفت: در این خصوص پرونده تشكیل و به همراه فرد كلاهبردار به دادسرا ارسال كه از آن طریق متهم با قرار وثیقه، روانه زندان شد.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار