بیش از صد میلیون ریال تجهیزات ورزشی در بین مدارس محروم تربت جام توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش تربت جام با اعلام این خبر گفت : این مرحله از توزیع تجهیزات ورزشی با رویکرد توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته ومدارس شبانه‌روزی انجام شد.

محسن سپهری افزود : تامین اعتبار برای خرید ملزومات ورزشی مورد نیاز درس تربیت بدنی از محل در آمد های کلاس ها و کانون های ورزشی ترم تابستان و مشارکت های مردمی صورت گرفته و این اقلام که شامل بسته های آموزش دومیدانی، حرکات اصلاحی، میزهای پینگ پنگ و فوتبال دستی، پایه و حلقه بسکتبال است در بین مدارس شهرستان توزیع شد.

او تصریح کرد : پیشرفت و توسعه درس تربیت بدنی در مدارس مستلزم نیروی تخصصی، فضاهای مناسب ورزشی و امکانات و تجهیزات استاندارد است که خوشبختانه در مورد وجود نیروی انسانی توانمند و متعهد در آموزش و پرورش تربت جام ظرفیت بالایی وجود دارد.

کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش تربت جام همچنین خاطرنشان کرد : بیشترین دغدغه را در مورد تامین تجهیزات درس تربیت بدنی و فضاهای برگزاری آن داریم که هر دو موضوع با کمک مسئولین و مشارکت های مردمی به حمد الله تاکنون مشکلات مرتفع شده است.

او با بیان این که تلاش ما تامین تجهیزات مناسب و مورد نیاز مدارس بویژه مناطق محروم است، ابراز امیدواری کرد: با توزیع این اقلام زمینه انجام فعالیت‌های ورزشی هرچه بهتر و بیشتر در بین دانش آموزان فراهم شود.

انتهای پیام // م ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.