امروز جلسه بررسی مشکلات روستاهای دهستان حسن آباد وشیان با حضور دهیاران و اعضای شوراهای این روستاها وجمعی از مسولان استان وشهرستان در روستای باقرآباد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب گفت:  از36 روستای دهستان شیان و حسن آباد به 35 روستای آن گازرسانی شده  و یک روستای باقی مانده که در گذشته در قالب طرح نبوده و در آینده نزدیک گازرسانی میشود.
وی با اشاره به رفع مشکلات بخش بهداشت منطقه گفت: در حوزه بهداشت در مرکز دهستان حسن آباد با اعتبارات تخصیص یافته مرکز بهداشت ساخته میشود و برای استقرار شبانه روزی پزشکان در دو دهستان شیان و حسن آباد پانسیون ويژه پزشکان احداث میگردد.
کریمی گفت:از محل ماده 180 یک ونیم میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت این دو دهستان در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب گردیده .

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو درمجلس شورای اسلامی گفت ؛برای پیگیری و رفع مشکلات روستاهای منطقه باید کابینه ی منطقه ای  متشکل از دهیاران و شوراهای روستاها تشکیل شود و این به نوعی مشارکت مردمی در مدیریت و نظارت بر بخشهای مختلف می باشد
شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: همکنون کار عملیات گازرسانی به 83 روستای شهرستان در حال اجرا می باشد که تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد .
وی افزود ؛ از جمله مشکلات مردم این مناطق برای علمک گذاری واحد های مسکونی  خارج از طرح هادی می باشد که با همکاری بنیاد مسکن و اصلاح طرح هادی والحاق آن واحد ها به طرح هادی می باشد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، روستا ، دهستان ، شیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
هنوز آسفالت خیابان اصلی شیان انجام نگرفته وضعیت آسفالت داخل روستا خراب است