معاون سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی با تاکید بر اهمیت باشگاه خبرنگاران جوان در تربیت نیروهای جوان گفت: در حال حاضر سرعت تحولات جهان بسیار بالاست و باید با استفاده از ساختارهای نوآورانه خبری از تکنیک های نوین و بروز خبری استفاده کرد.

اهمیت باشگاه خبرنگاران جوان در تربیت نیروهای جوانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید اخوندی در نشست صمیمی با مدیران استانی باشگاه خبرنگاران جوان در مشهد افزود: محتوای خبری باید برپایه استدلال و کاملا عقلانی باشد که پایه و اساس آن تحقیق است.
محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به  توانمندیها و ظرفیت جوانان در باشگاه خبرنگاران جوان خواستار نگاه ویژه تر سازمان صدا و سیما به این مجموعه شد.
 مدیر کل اخبار استان های خبرگزاری صدا و سیما نیز در این نشست با اشاره به برنامه ریزی برای تدوین ساختار جدید برای باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بسیاری از نیروهای فعال در خبرگزاری صدا و سیما در این باشگاه پویا پرورش یافته اند.
سید داود موسوی افزود: باشگاه خبرنگاران جوان یک خبرگزاری مستقل است و در بسیاری از موارد گوی سبقت را از خبرگزاریهای دیگر ربوده است.
رییس باشگاه خبرنگاران جوان نیز در این نشست با بیان اینکه باشگاه علاوه بر حوزه آموزش و تولید گزارشهای صوتی و تصویری، در فضای مجازی هم بسیار موفق ظاهر شده است گفت: سایت باشگاه خبرنگاران جوان پربیننده ترین خبرگزاری رسمی کشور است، افزون بر اینکه کانال تلگرافی ما نیز أخبار ایران و جهان را به صورت آنلاين در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
مجتبی ستوده نیا با تاکید بر نیاز مبرم به امیدواریم در جامعه افزود: در شرایط کنونی که دشمن با همه قوا تجهیز شده است تا مردم را از آینده ناامید کند و عمق استراتژیک نظام را تحلیل کند، وظیفه ماست که ظرفیت های امید آفرین کشور و استانها را شناسایی کنیم.
وی گفت: طراحی های جدید و پویا، برنامه ریزی بر  اساس شرایط روز و توجه ویژه به مخاطبان جوان همراه با آموزش و روزآمدی سرلوحه کار باشگاه خبرنگاران جوان است.
در این نشست مدیران استانی باشگاه خبرنگاران جوان با بررسی مشکلات و دغدغه های موجود، درباره راهکارها و افقهای پیش رو در این مجموعه جوان بحث و تبادل نظر کردند.
هم اکنون بیش از 450 خبرنگار جوان، در 31 استان  کشور در قالب باشگاه خبرنگاران جوان، نقش بسیار مهمی در عرصه اطلاع رسانی و فعالیتهای خبری در کشور ایفا می کنند.
انتهای پیام// ف.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.