رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده از برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان خدابنده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمد برجی با اعلام این خبر گفت: با فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی نیز نمایشگاه کتاب از فردا در شهرستان دایر خواهد شد،این نمایشگاه شامل کتاب‌هایی با عناوین دینی،تاریخی،کتاب‌های کمک درسی دانش‌آموزی و دانشگاهی، علمی، مشاوره، قرآنی، علوم حدیث و معارف اسلامی پزشکی، رمان، خانوادگی، دارویی، ریاضی، روانشناسی، کودک و علوم قرانی در دسترس عموم بازدیدکنندگان است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های کتاب موضوعی در شهرستان افزود: این نمایشگاه‌ها در فرهنگسرای اشراق خدابنده، مدارس و همچنین روستاهای تابعه شهرستان برگزار می‌شود.

برجی با بیان اینکه نمایشگاه‌برجی با بیان اینکه نمایشگاه های کتاب در خدابنده تا تخفیف ٥٠ درصد برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه از فردا در فرهنگسرای اشراق آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه بازدید از نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود و بازدید عموم از نمایشگاه آزاد است، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از برگزاری این نمایشگاه‌ها از سوی علاقه‌مندان مطلوب است.

وی در ادامه به سایر برنامه‌های اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز اشاره و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه موضوعی محرم، برگزاری شب و عصر شعر محرم با همکاری انجمن‌های تابعه شهرستان از دیگر برنامه‌هایی بود که طی شهرستان اجرایی شد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.