زنجان؛

ممیزی در صنعت برق حصول اطمینان از اجرای کامل ضوابط ابلاغی است

مديرعامل شركت توزیع برق گفت: ممیزی در صنعت برق حصول اطمینان از اجرای کامل ضوابط ابلاغی است

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مهندس كاظمي رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت توزیع برق در جلسه اختتاميه دومين مميزی شركت توزيع برق زنجان كه با حضورمميزان صنعت برق، معاونان و مديران شركت برگزار شد، ضمن قدردانی از تمامی مميزان كه به عنوان سرمایه های اصلی صنعت برق و متخصصین ارزشمند شناخته شده اند ، اظهار اميدواری كرد: انجام اين مميزی، بتواند در تبادل تجربيات بين شركت های مختلف صنعت برق كشور موثر باشد.
مديرعامل شركت توزيع برق زنجان افزود: ممیزی فرآیند سیستماتیک، مستقل و مستندی است که برای کسب شواهد ممیزی و ارزیابی هدفمند صورت می‌گیرد تا مشخص شود چه میزان معیارها برآورده شده‌اند.  
وی ادامه داد: همچنين بازنگری رويه های جاری و موردنياز صنعت برق و اطمينان از تحقق و اجرای درست ضوابط و دستورالعمل ها در شركت ، از اهداف مهم اين مميزی است.   
مديرعامل شركت توزیع برق با اشاره به نتايج مناسب مميزی افزود: در كنار انتقال تجربيات مميزان صنعت برق كشور و شركت مادرتخصصی توانير ، تلاش خواهيم كرد باهمت پرسنل شركت نقاط قابل بهبود را با پيگيری وجديت برطرف كنيم.
در ادامه دكتر تقوايی، اضافه کرد: هدف از اجرای مميزی، نگاهی دوباره و ارزيابی فعاليت های انجام شده است تا ضمن درنظرگرفتن نكات ضعف و قوت، تمامی شركت های توزيع برق بتوانند از دانش و تجربيات يكديگر نيز بهره ببرند و به سنجش خود بپردازند.



انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.