فرماندار پلدشت گفت: سد کرم‌آباد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اکبر عبدالله‌نژاد ضمن اشاره به آخرین وضعیت سد کرم آباد پلدشت، اظهار داشت: روند اجرایی سد کرم‌آباد پلدشت رو به رشد است.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های فاخر بخش کشاورزی این شهرستان است، تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی سد کرم آباد پلدشت 30 درصد بوده و خواستار تسریع در روند اجرای آن هستیم.

فرماندار پلدشت با اشاره به مزیت بهره‌برداری از این پروژه، یادآور شد: با بهره‌برداری از پروژه سد کرم آباد پلدشت 19 هزار و 250 هکتار از اراضی این شهرستان زیر پوشش قرار خواهند گرفت.

ویبا بیان اینکه این پروژه گام موثری در زیر پوشش بردن اراضی کشاورزی این منطقه برمی‌دارد، ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده این پروژه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

عبدالله‌نژاد به تجهیز اراضی کشاورزی به آبیاری نوین اشاره کرد و اذعان داشت: تجهیز اراضی کشاورزی به آبیاری نوین علاوه بر کاهش میزان مصرف آب در این بخش زمینه افزایش راندمان تولید را نیز سبب می‌شود.

فرماندار پلدشت با بیان اینکه در این راستا کشاورزان بر تجهیز اراضی خود به آبیاری نوین تشویق می‌شوند، ادامه داد: واگذاری تسهیلات برای آن دسته از کشاورزانی که اراضی خود را از سنتی به مدرن تبدیل می‌کنند از جمله این تشویق‌ها است.

ویگفت: در این راستا لازم است سازمان جهاد کشاورزی نیز با جدیت هر چه بیشتر در زمینه فرهنگسازی برای تجهیز اراضی به آبیاری نوین تلاش کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.