رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تاکنون ۱ میلیون نفر و ۱۸۵ هزار شهروندقمی در طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ ابوالفضل ایرانی‌خواه،در آئین برگزاری تکمیل شبکه مراقبت‌های نوین سلامت در قم که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به طرح تحول در حوزه بهداشت اظهار داشت: با توجه به جمعیت استان قم تاکنون 1 میلیون نفر و 185 هزار نفر برای طرح در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بابیان اینکه تاکنون 335 هزار و 720 نفر از خدمات بهینه طرح تحول حوزه بهداشت استفاده می‌کنند، افزود: طرح تحول در حوزه بهداشت کمتر از طرح تحول در حوزه سلامت نیست ازاین‌رو تکمیل این طرح سبب ایجاد سلامت و نشاط بیشتر در جامعه می‌شود.

ایرانی خواه بیان کرد: مسئولان نظام دلسوز آسایش و آرامش اقشار مختلف جامعه هستند، بنابراین باید این افراد از طرح تحول حمایت‌های لازم صورت گیرد تا این طرح تکمیل شود. در حال حاضر با اجرای طرح تعداد پایگاه‌های سلامت از 50 پایگاه به 140 پایگاه رسیده است.

در این مراسم، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی نیز بابیان اینکه مسائل بهداشتی در حاشیه شهرهای مذهبی جزء دغدغه‌های وزارت بهداشت است، اظهار داشت: حاشیه شهرهای مشهد و قم با مسائل و معضلات اساسی ازجمله مسائل بهداشتی مواجه هستند و رفع مشکلات بهداشتی بسیار ضروری است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت ازجمله راهکارهای اساسی برای رفع مسائل و مشکلات بهداشتی است، افزود: ازاین‌رو لازم است که با همه توان خود در این زمینه تلاش کنیم تا مشکلات بهداشتی حل شود.

قاضی‌زاده هاشمی با تقدیر از حمایت‌ها و عنایات مراجع عظام تقلید در زمینهٔ مسائل مختلف خاطرنشان کرد: باید همه توان خود را در راستای رفع مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و مسائل بهداشتی به کار ببریم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار