به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه‌های مختلف کشور از جمله کسب‌وکار، جوان، خراسان، تفاهم، شهروند و... نگاهی به سوژه‌های روز فضای مجازی داشته‌اند که  مهم‌ترین آن ها را در بسته‌ای برای شما آماده کرده‌ایم و به نظر شما مخاطبان می‌رسانیم.در ادامه تعدادی از این مطالب را مشاهده می‌کنید.

روزنامه ابتکار: آخرین نسخه ای که برای آ ی او اس منتشر شده آپدیت 2.10 است. این نسخه همچنان مراحل آزمایشی را طی می کند اما توسعه دهندگانی که به آن دسترسی دارند نقد و بررسی اش را در اختیار خبرگزاری ها قرار داده اند. در ادامه جدیدترین ویژگی های این آپدیت را بررسی می کنیم.
یکی از مهم ترین برتری های آی او اس در مقایسه با اندروید، آپدیت های متعدد و پشتیبانی قوی از بخش نرم افزاری دستگاه است. با خرید یک میان رده اندرویدی عملا قید دریافت آپدیت را می زنید زیرا معمولا کمپانی ها تمایلی به ارتقا نرم افزاری گوشی های ارزان قیمت ندارند. آی او اس در این زمینه بسیار قوی تر از رقیب خود عمل می کند. اخیرا نسخه 2.10 این سیستم عامل در اختیار توسعه دهندگان قرار داده شده است که هنوز در مراحل بتا و آزمایشی به سر می برد. در ادامه جدیدترین امکانات آن را بررسی می کنیم.
بهبود عملکرد انیمیشن ها کاربرانی که آیفون خود را به نسخه دهم آپدیت کرده اند احتمالا متوجه برخی رفتارهای عجیب و غریب سیستم عامل شده اند. جالب این که لگ های گاه و بی گاه حتی در پرچمدار اپل، آیفون 7پاس، هم به چشم می خورد که خوشبختانه در نسخه جدید بهبود یافته است.


ابرار همشهری


روزنامه خراسان: بازیگر عرصه تلویزیون و سینما با ابراز رضایت از این که چهره اش به حالت طبیعی بازگشته است، گفت: از این که با عمل جراحی و تخلیه پروتز ازروی برخی اعضای صورتم خودم را به حالت عادی بازگرداندم خوشحالم و کارگردان ها از ظاهرم ابراز رضایت می کنند. به گزارش میزان شراره رخام گفت: انجام تعدادی ازعمل های زیبایی مانند پروتز باعث کم کارشدن پیشنهادهای بازی به من شده بود ولی الان نخستین صحبت کارگردان ها و تهیه کننده ها هنگام ملاقات با من این است که خدا را شکرچهره طبیعی تری داری و مشکل برطرف شده است ومی گویند کاش زودتر این کار را انجام داده بودی. رخام تصریح کرد: تصور می کنم سلیقه فعلی جامعه به سمت طبیعی تر شدن صورت بازیگران پیش رفته است ازاین که ژل لبم را تخلیه کردم بسیارخوشحالم و بازخوردهای خوبی دریافت می کنم.

ابرار همشهری


روزنامه خراسان: نیویورک اسراف کارترین شهر جهان شناخته شده، به این ترتیب که بیشترین میزان انرژی در آن مصرف می شود و بالاترین مقدار مواد دورریز و همچنین بالاترین حجم آب مصرفی را دارد.همچنین در میان ابرشهرهای جهان، مکزیکوسیتی پس از نیویورک، بیشترین میزان زباله را تولید می کند که  میلیون تن در سال است. این طبق بررسی ها ۱2 وضعیت از تاثیر ثروت نسبی ناشی می شود. هر دو شهر از جمعیت مشابه برخوردار هستند که به ترتیب در حدود 20 و 2۱ میلیون نفر است اما سرانه تولید ناخالص داخلی در آمریکا سه برابر بالاتر است. به گزارش ایسنا، در سال 20۱۱ مکزیکوسیتی بزرگ ترین جایگاه زباله خود را تعطیل کرد و موجب شد زباله ها در جایگاه های غیرقانونی جمع آوری شود یا در خیابان ها باقی بماند. سومین تولیدکننده بزرگ زباله در میان ابرشهرها توکیوست. این شهر نسب به مکزیکوسیتی بیش از ۵0 درصد بیشتر سکنه دارد اما اندکی کمتر از مکزیکوسیتی زباله تولید می کند.
در واقع هر چه یک منطقه ثروتمندتر باشد حجم بیشتری از مواد به زباله تبدیل و دور ریخته می شود. با این وجود توکیو چگونه عنوان سومین شهر بزرگ تولیدکننده مواد دور ریختنی را گرفته است؟ در واقع زباله محصول جانبی مصرف کردن است و به طور کلی مصرف در مسیر درآمد قرار دارد.


ابرار همشهری


روزنامه خراسان: محققان ایرلندی در بررسی های خود در مورد دلیل افزایش اضطراب اجتماعی نقش عمده ای برای شبکه های اجتماعی مجازی قائل شده اند.این محققان می گویند ارسال پیام های ناخواسته یا کنترل نشده، لایک زدن های اشتباهی یا عامل سوءتفاهم، یا ارسال پیام های دوستی از سوی افراد نامطلوب به علاوه زورگیری ها و مزاحمت های آنلاین از جمله عوامل مهم افزایش اضطراب و نگرانی های اجتماعی هستند.به اعتقادمحققان ،اگر چه شبکه های اجتماعی برقراری ارتباط میان افراد را تسهیل می کنند، اما بین استفاده از این شبکه ها و ایجاد اضطراب در افراد هم رابطه مستقیم وجود دارد.بر اساس بررسی های صورت گرفته در ایرلند یکی از نتایج استفاده گسترده از شبکه های اجتماعی ترس از فراموش شدن و کنارگذاشته شدن است. ارسال دائم محتوا و عکس و ویدئو در این شبکه ها توسط کاربران این تصور را در آن ها ایجاد می کند که اگر از این کار دست بردارند به سرعت از یادها می روند.

ابرار همشهری


روزنامه تعادل: تا به حال از فناوري هاي متنوعي براي توليد لباس هاي درخشان براي حفظ ايمني مردم در شب استفاده شده، اما شركت Indiegogo به تازگي از رويكرد متفاوتي براي حل اين مشكل استفاده كرده است. اين شركت از الياف و پارچه هاي منحصربه فردي براي دوخت اين ژاكت ورزشي استفاده كرده كه در تاريكي شب مي درخشند و جان عابران پياده، دوچرخه سواران و... را در فضاي تاريك و در برابر
تصادفات احتمالي حفظ مي كند. پارچه به كاررفته براي توليد اين ژاكت nano re ناميده شده كه از قابليت جذب اشعه ماوراي بنفش خورشيد در طول روز و بازتاباندن آن در شب براي تامين نور برخوردار است. در حالي كه بسياري از البسه مشابه از نوارهايي برخوردارند كه تنها در صورت برخورد نور به آنها روشنايي را بازتاب مي دهند اين البسه مي توانند در تمام طول شب به طور كامل روشن بماند و بدون نياز به منبع نور ثالث روشنايي مورد نياز را تامين كنند. در صورتي كه اين لباس در طول روز تنها حدود بيست دقيقه در معرض تابش نور خورشيد قرار بگيرد مي تواند در طول شب به مدت دو ساعت از خود نور ساطع كند و ايمني افرادي كه از آن استفاده مي كنند را تامين كند. 

ابرار همشهری


روزنامه تعادل: شركت مايكروسافت براي وادار کردن كاربران به مهاجرت به ويندوز 1۰ از هر روشي استفاده مي كند و رويكردي بسيار تهاجمي در اين زمينه در پيش گرفته است. مايكروسافت به تازگي آگهي هايي را براي كاربران مرورگر Edge به نمايش مي گذارد و از آنها مي خواهد هر چه سريع تر به تازه ترين سيستم عامل شركت مايكروسافت مهاجرت كنند. گاهي اوقات اين آگهي ها در قالب تبليغات ديگري كه به كاربران وعده دسترسي به بازي ها و فيلم هاي سينمايي رايگان را مي دهد مخفي مي شوند و اين امر كاربران را بيش از گذشته ناراحت و عصباني كرده است. مايكروسافت اميدوار است از اين طريق ميزان بارگذاري و نصب ويندوز 1۰ را افزايش دهد، اما ظاهرا اين تلاش ها نتيجه عكس داشته و بسياري از كاربران را آزرده خاطر كرده است. 

ابرار همشهری


روزنامه فرصت امروز: معاون مطبوعاتى وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى گفت: امسال شاهد رشد 3٠ درصدى ثبت نام رسانه ها اعم ازمجازى و مكتوب در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزارى ها هستیم. حسین انتظامى روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، گفت: این رشد بالا نشانگر اقبال این رویداد بزرگ رسانه اى است كه در سه سال گذشته در دولت یازدهم روند صعودى داشته است. حسین انتظامى در ادامه، شفافیت و صداقت را عنوان این دوره نمایشگاه اعلام كرد و گفت: این شعار در تداوم و تكمیل شعارهاى نمایشگاه هاى مطبوعات در دوره هاى چرا كه هر میزان شفافیت افزایش پیدا كند، راه و روش مبارزه بنیادین با فساد، گشوده تر مى شود. 

بیشترین زباله ها در کدام کشورها تولید می شوند/نخستین ژاکت جهان/تبلیغات آزار دهنده ویندوز 10

روزنامه فرصت امروز: r Egg نام یک جا تخم مرغی هوشمند است که ظرفیت نگهداری ۱۴ تخم مرغ را دارد . این دستگاه با برقراری ارتباط با تلفن همراه کاربر در خصوص وضعیت سلامتی تخم مرغ ها به وی هشدار می دهد . قیمت این محصول ۷0 دار است .

بیشترین زباله ها در کدام کشورها تولید می شوند/نخستین ژاکت جهان/تبلیغات آزار دهنده ویندوز 10


روزنامه فرصت امروز: نگاهى به برنامه هاى تجزیه و تحلیل آمارى شركت مایكروسافت نشان مى دهد بیش از 4٠میلیون كاربر این شركت كاهش پیدا كرده اند. براساس آمارها، كاربران اینترنت اكسپلورر با نرخ 4.٢8درصد كاربر در ماه اكتبر نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، سقوطى 3.٢درصدى را تجربه كرده است. اگرچه كاربران موتور جست وجوى گوگل ریزش قابل ماحظه اى را تجربه نكرده اند، اما سهم كاربران مرورگر فایرفاكس نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادى، ٢درصد كاهش را تجربه كرده و به رقم 1.11درصد رسید. این آمارها نشان مى دهد فایرفاكس در لبه پرتگاه از دست دادن مخاطبان ایستاده است. اما وضعیت مرورگر كروم نسبت به فایر فاكس بسیار امیدوارانه است. درواقع مى توان حدس زد فرارى هاى فایرفاكس به كروم پناه آورده باشند. تعداد كاربران کروم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶درصد افزایش را تجربه كرده است.

بیشترین زباله ها در کدام کشورها تولید می شوند/نخستین ژاکت جهان/تبلیغات آزار دهنده ویندوز 10


روزنامه فرصت امروز: مردم پول و ثروت را دوست دارند و در تمام طول عمر خود تلاش مى كنند بتوانند زندگى راحت و پس اندازى خوب داشته باشند اما چند درصد از آنها واقعا به این خواسته مى رسند و موفق مى شوند؟ پولدار شدن آنچنان هم كار سخت و نشدنى نیست، فقط كمى صبر و حوصله و دانش پول جمع كردن مى خواهد. پول درآوردن یكى از اهداف روزانه همه ماست تا به وسیله آن خواسته ها و احتیاجات مان را برآورده كنیم. پول در آوردن هنرى است كه از عهده هر كسى برنمى آید اما راه و روش هایى دارد كه قطعا آموختنى است. براى پولدار شدن لازم نیست از خانواده اى پولدار باشید بلكه كافى است راه و روش هاى آن را بیاموزید.۱ -یک وبلاگ راه اندازی کنید.۲ -محصول اطلاعاتی خود را به فروش برسانید.
بیشترین زباله ها در کدام کشورها تولید می شوند/کروم بار دیگر پیشتاز شد/تبلیغات آزار دهنده ویندوز 10



گردآوری از سمیه سلامت


انتهای پیام/
برچسب ها: ابرار ، همشهری ، کیهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.