عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه اقبال زیادی به فعالیت‌های دانشجویی و حضور در تشکل ها و انجمن‌های دانشجویی ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ نادر امیری در خصوص غیبت دانشگاه رازی در حافظه جمعی کرمانشاه،گفت: دانشگاه رازی کرمانشاه در بهمن ماه سال 1351 و با دید تبدیل شدن به بزرگترین دانشگاه خاورمیانه آغاز بکار کرد و اگرچه مثل همه دانشگاه‌ها روند توسعه‌ای داشته، اما خیلی در یک فرآیند توسعه‌ای قرار نگرفته است.


امیری افزود: این دانشگاه برای بهتر دیده شدن باید از دید سنتی و تاریخی خارج شود که تاکنون این اتفاق نیافتاده است.در این راستا باید دانشگاه از تاریخ منجمد و اداری خود خارج شده و به سمت بروز شدن پیش برود.

 عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: دانشگاه برای درآمدن از حالت انجماد باید از حالت نمره گرفتن و کلیشه‌ای درس گرفتن دانشجویان خارج شده و به سمت به روز شدن پیش برود.

امیری با اشاره به اینکه رشته‌های یک دانشگاه باید بگونه‌ای گزینش شوند که بتوانند با مردم ارتباط برقرار کنند، گفت: بعضی از رشته‌های دانشگاهی باید جنبه عمومی داشته باشند و برای حضور مردم در کلاس‌های آنها دعوت به عمل آید و این اتفاق در دانشگاه‌های مدرن دنیا افتاده و این در حالیست که دانشگاه رازی کرمانشاه به هیچ عنوان چنین کارکردی ندارد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.